تعلل در ایجاد زیرساخت تربیتی و آموزشی از علل رفتار هنجارشکنانه است

تعلل در ایجاد زیرساخت تربیتی و آموزشی از علل رفتار هنجارشکنانه است
   
تعلل در ایجاد زیرساخت تربیتی و آموزشی از علل رفتار هنجارشکنانه است |||| ||||

 عضو شورای شهر شیراز تاکید کرد که هنجارشکنی برخی نوجوانان و جوانان بیانگر کم کاری و تعلل مسئولان در ایجاد و تقویت زیرساخت‌های تربیتی و آموزشی بوده است.


افسانه خانم خواست خدایی در نطق قبل از دستور جلسه علنی یکشنبه ۵ تیر شورای شهر شیراز بیان کرد: مسئله حجاب و عفت عمومی از مهمترین مباحث زیرساختی یک کشور اسلامی است که باید مسئولان و متولیان توجه ویژه به آن داشته باشند.
او افزود: اتفاق پیست اسکیت چمران اگرچه باعث ناراحتی و نگرانی مردم، مسئولین شد، اما فراموش نکنیم که به فرمایش حاج قاسم این دختران و پسران فرزندان ما و خانواده ما هستند و باید با دلسوزی و محبت و کار فرهنگی زیرساختی شبانه روزی آنها را به سمت خیر و نیکی دعوت و راهنمایی کنیم.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد که اگر این نوجوانان و جوانان رفتارهای هنجار شکنانه‌ای از خود نشان دادند بیانگر کم کاری و تعلل ما و بقیه مسئولین در زمینه‌های فرهنگی و زیرساخت‌های تربیتی ، آموزشی و ورزشی بوده و هست.
خواست خدایی گفت: در این جایگاه از عمومی مردم و خانواده شهداء عذرخواهی کرده و حلالیت می‌طلبم، بنابراین به سهم خود در همین مکان خودم و دیگر مسئوولین این شهر را به انجام وظایف تعریف شده و قانونی در مصوبات ۸۲۰ و ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی دعوت می‌کنم.
این عضو شورای شهر شیراز گفت: امروز برخورد با هنجارشکنی‌ها در زمینه حجاب و عفاف یک مطالبه مردمی و نهادینه‌سازی این فرهنگ به عنوان یکی از ضرورت‌ها و باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه و تکلیف شرعی و قانونی همه ما مسئولین است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
244 کلیک ها  دوشنبه, 06 تیر 1401 13:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا