طراحی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری پارک علم و فناوری

طراحی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری پارک علم و فناوری
   
طراحی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری پارک علم و فناوری |||| ||||

 سامانه مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری پارک علم و فناوری برای کسب و کار‌ها طراحی شده است.

به گزارش راستین آنلاین دکتر علی جمشیدی مدیر مؤسسه آموزش عالی ماد در حاشیه برگزاری برنامه آموزشی معرفی «سامانه مدیریت ارتباط با مشتری»، گفت: اخیرا سامانه مدیریت ارتباط با مشتری تحت عنوان CRM برای کسب و کار‌ها طراحی کرده‌ایم.
جمشیدی گفت: تکمیل این پروژه دو سال به طول انجامید و کاربرد این سامانه را بازاریابی و فروش است که این سامانه کمک می‌کند تا کسب و کار‌ها بتوانند سیستم بازاریابی، انواع گزارش، سفر مشتری و تنظمیات خود را به روز کنند.
او گفت: CRM نرم افزاری کاملا اختصاصی برای هر کسب و کار است، متاسفانه همچنان کسب و کار‌های مختلف به روش سنتی مدیریت دنبال می‌شود و فروش ضعیف است؛ مشتری هم اطلاعات زیادی راجع به محصولات و خدمات ندارد و از طرفی دیگر، شرکت‌ها هم دسترسی به کالا و خدمات ندارند، لذا استفاده از این سامانه موجب می‌شود که فروش و بازاریابی شرکت‌ها مدیریت شود.
جمشیدی گفت: سامانه مدیریت ارتباط با مشتری ماد، یک نرم افزار CRM است که برای کسب و کار‌ها در بخش بازاریابی و فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد و ویژه شرکت‌هایی طراحی شده که نیازمند شناسایی و جذب مشتری هستند.
مدیر مؤسسه آموزش عالی ماد گفت: به واسطه استفاده از این سامانه، شرکت‌ها در حوزه بازاریابی و فروش سیستماتیک‌تر می‌شوند، بهره وری و دقت کار و کیفیت پیگیری‌ها را هم افزایش می‌دهند.
به گفته جمشیدی، در دنیا نظیر این سامانه استفاده می‌شود، اما در ایران فراگیر نشده و ٩۵ درصد از شرکت‌ها از این سامانه استفاده نمی‌کنند.
او عالی‌ترین سطح یک سیستم را وجود ارزش‌ها ذکر و گفت: ارزش‌هایی که براساس آن CRM را طراحی کرده‌ایم، مشتری مداری، تجربه، ارتباطات داخلی و سفر مشتری است، به روز‌ترین ارزش‌ها و رویکرد‌ها را در این سامانه پیش بینی کرده‌ایم که در آینده آن‌ها را با هوشمند سازی فرآیند‌ها توسعه می‌دهیم.
جمشیدی گفت: اساسا بازار تعریف سنتی خود را از دست داده است، شرکت‌ها در گذشته فروش محور و امروز مشتری محور هستند و این سامانه طراحی شده تا دیدگاه مشتری محوری را جایگزین فروش محوری کند.
او گفت: براساس نیاز‌ها این سامانه طراحی شده و امروز پیش از برگزاری این دوره حدود ٢٠ مورد خرید از سامانه در شیراز داشته‌ایم و تصور می‌کنیم طی یکسال آینده استقبال خوبی از آن شود.
جمشیدی گفت: این سامانه با همکاری پارک علم و فناوری طراحی شده و با قیمت مطلوبی به فروش می‌رسد.
فرزانه دانشمند مؤسس و مدیرعامل شرکت دانش بنیان نیز گفت: پیاده سازی این سامانه با یک تیم کارشناسی ١١ نفره متشکل از برنامه نویس، تحلیل گر، مشاوره معماری و … مدت یکسال انجام شد.
او گفت: به لحاظ فنی چنین نرم افزاری مرتب در دنیا در حال توسعه است و تلاش ما توسعه هم گام با فناوری‌های خارجی بوده است.
فرزانه گفت: ایجاد یک هسته مدیریت اطلاعات مشتریان و استفاده از فناوری هوش مصنوعی مدنظر ما در طراحی این سامانه بوده است.
مؤسسه آموزش عالی ماد از سال ٨۵ دوره‌های آموزشی در حوزه کسب و کار برگزار می‌کند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
50 کلیک ها  جمعه, 03 تیر 1401 14:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا