ظرفیت پذیرش دانشگاه علمی کاربردی استان فارس دو برابر شد

ظرفیت پذیرش دانشگاه علمی کاربردی استان فارس دو برابر شد
   
ظرفیت پذیرش دانشگاه علمی کاربردی استان فارس دو برابر شد |||| ||||

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس گفت : بیش از ۲۶ هزار ظرفیت پذیرش در مقطع کاردانی در ۴۰۵ کد رشته مختلف پذیرش می شوند و در مجموع ۳۸ هزار ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی فارس را در نظر گرفته ایم و اکنون آمار نسبت به گذشته بیش از ۲ برابر شده است.

 به گزارش راستین آنلاین حبیب دانش منش امروز (دوشنبه 30 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای شعار سال توسط دانشگاه علمی کاربردی، گفت: شعار سال در راستای فعالیت های دانشگاه است و سعی کرده ایم مراکز نوآوری را در جوار مراکز شکل دهیم.


رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس با اشاره به اینکه امسال رویدادهای مختلف با هدف ایده پردازی، کارآفرینی و اشتغال را برگزار خواهیم کرد، افزود: افراد و دانش آموختگان ما پتانسیل خوبی برای فعالیت در شرکت های دانش بنیان هستند.
وی با اشاره به اینکه 405 کد رشته محل در 21 مرکز آموزش علمی کاربردی برپا می شود که 15 مرکز در شیراز فعالیت دارند، اظهار کرد: امیدوارم مراکز جدیدی هم تاسیس شوند و بیش از 11 هزار ظرفیت پذیرش دانشجو در کارشناسی ناپیوسته و بیش از 26 هزار ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در 405 کد رشته مختلف پذیرش می شوند و در مجموع 38 هزار ظرفیت پذیرش دانشجو علمی کاربردی فارس را در نظر گرفته ایم، این در حالی است که سال پیش 14 هزار ظرفیت پذیرش داشته ایم و اکنون آمار نسبت به گذشته بیش از 2 برابر شده است.
دانش منش با اشاره به اینکه 12 تیم استارت آپی مورد حمایت قرار می گیرند، افزود: از تیم های استارت آپی هم حمایت می کنیم و این گروه ها را به سمت تجاری سازی سوق دهیم و امروز شاهد سومین دوره حمایت از گروه های استارت آپی هستیم.
وی با اشاره به اینکه اساتید از طریق فراخوان جذب می شوند، اظهار کرد: بیش از یکصد نفر استاد مهرماه اضافه می شوند و تاکنون 900 استاد در استان داریم و فراخوان 1401 هم به زودی اعلام می شود.
وی با اشاره به اینکه رشته های مربوط به رسانه در چند مرکز «غدیر»، «پارک سلامت روان» و «جهاد دانشگاهی» هم راه اندازی و کد رشته های تربیت بدنی و ورزش هم اضافه شده است.
دانش منش گفت: پذیرش مقطع کاردانی چند هفته آینده آغاز می شود و میزهای خدمت در تمام مراکز راه اندازی شده است و به افراد مشاوره تحصیلی خوب ارائه می شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
214 کلیک ها  دوشنبه, 30 خرداد 1401 16:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا