فیلم کوتاه مرگ یک زندگی آماده نمایش شد

فیلم کوتاه مرگ یک زندگی آماده نمایش شد
   
فیلم کوتاه مرگ یک زندگی آماده نمایش شد |||| ||||

 فیلم کوتاه مرگ یک زندگی به کارگردانی و تهیه کنندگی بهنام مسئله، کارگردان جوان شیرازی ساخته شده و به زودی آماده نمایش می‌شود.


به گزارش راستین آنلاین فیلم کوتاه مرگ یک زندگی که پیش تولید آن از فروردین امسال شروع شده و اردیبهشت امسال به مرحله ضبط رسیده بود، با همکاری گروهی از هنرمندان جوان شیرازی، در حال طی مراحل پایانی است تا به زودی آماده اکران شود.
کارگردان این فیلم در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: در این فیلم به یکی از مشکلات فضای مجازی که بیشتر جوانان درگیر این فضا هستند پرداخته شده و به موضوعاتی همچون زندگی در رویا و آن چیزی که خود واقعیشان نیستند در این فضا به تصویر کشیده است. 
بهنام مسئله که در کارنامه فیلمسازی خود مستند ملت قهرمان و فیلم کوتاه های رویای مجازی، قضاوت و دوستی با خدا را دارد، با اشاره به روشنگری پیرامون مشکلات و مخاطرات فضای مجازی به ویژه برای جوانان و نوجوانان تاکید کرد: برای استفاده صحیح و مفید از هر چیزی باید با محاسن و معایب آن آشنا شده تا گرفتار مخاطرات آن نشویم و این قاعده برای فضای مجازی که امروز جای خود را در زندگی عامه مردم باز کرده، بسیار مهم است.
او همچنین با اشاره به سختی‌ها و مشکلات تولید این فیلم کوتاه عنوان کرد: از تمام کسانی که در تولید این اثر با ما همکاری داشتند و مارا یاری کردند از جمله خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی و معاونت فضای مجازی سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز کمال تشکر را دارم.
مسئله گفت: محمد پوریا باقری به عنوان بازیگر، وحید امیدی به عنوان دستیار کارگردان، آیلار رضایی به عنوان منشی صحنه، محمد مهدی احمدی به عنوان مدیر تولید، وحید میرجانی به عنوان تصویر بردار، آقایان جواد دهقانی نیا و سعید ایوبی به عنوان دستیاران تصویربردار و علیرضا سلمانی به عنوان عکاس، در این پروژه همکاری دارند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
341 کلیک ها  یکشنبه, 29 خرداد 1401 09:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا