موضوع عفاف و حجاب محور حرکت مدیران ارشد

موضوع عفاف و حجاب محور حرکت مدیران ارشد
   
موضوع عفاف و حجاب محور حرکت مدیران ارشد |||| ||||

معاون استاندار فارس بر تشکیل شورای استانی فضای مجازی تأکید کرد و گفت: دستگاه‌ها در زمینه عفاف و حجاب باید از حالت انفعال خارج شوند

به گزارش راستین آنلاین  اسماعیل محبی‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس گفت: سند تحول دولت مردمی چهار رکن را تعریف کرده است که عدالت محوری و فسادستیزی، میدان داری مردم با پیشتازی جوانان، رکن دانش و خیزش علمی برای تولید ثروت و خانواده مداری از جمله ارکان اصلی این سند هستند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: محور‌های اصلی برنامه دولت مردمی هم در سه رکن اقتصاد و معیشت مردم، فرهنگ و سیاست خارجی تعریف شده است.
محبی‌پور گفت: فصل هفتم این برنامه به عنوان فصل فرهنگ و هنر در سه عنوان سبک زندگی و رفتار اجتماعی، ایثار و ایثارگران و صنایع فرهنگی و فصل پنجم به عنوان امور اجتماعی و سلامت در عناوین فقر و تأمین اجتماعی، مشارکت اجتماعی بانوان، خانواده و فرزندآوری، مهاجرت، سلامت، ورزش و گردشگری تدوین شده است.
معاون استاندار فارس گفت: بنده پیشنهاد می‌دهم این بخش فرهنگی توسط سازمان مدیریت برنامه‌ریزی در شورای فرهنگ عمومی تشریح شود و به عنوان مسئولیت به روسای ادارات ابلاغ شود و روسای ادارات بر مبنای این سند مکلف به اقدام پاسخگویی هستند.
او گفت: این برنامه به عنوان اهرم خوبی به شمار می‌رود که می‌تواند در اختیار شورای فرهنگ عمومی قرار بگیرد و قابلیت ارزیابی و سنجش خواهد داشت.
محبی‌پور گفت: در خصوص سند برش فرهنگی هم روسای دستگاه‌ها حتما اقدامات گام به گام و زمانبندی شده وظایف استنتاجی و ابلاغی سند را مشخص کنند. اینکه قرار است به چه وسیله‌ای و تا چه زمانی به کجا برسند.
او گفت: بخشی از سند فرهنگی ابلاغ شده و بخشی هم استنتاجی است که مدیر دستگاه باید با جلسات درون دستگاهی خود مشخص کند که در نظر دارد چه اقداماتی را انجام دهد.
محبی‌پور با اعتقاد به اینکه در موضوع عفاف و حجاب محور حرکت مدیران ارشد دستگاه است، گفت: دستگاه‌ها در این زمینه باید از حالت انفعال خارج شوند. در استانداری فارس نیز این کار را به صورت جدی مطالبه می‌کنیم.
او گفت: مدیران در موضوع عفاف و حجاب در دو سطح جشنواره شهید رجایی و بازرسی استانداری مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
معاون استاندار فارس بر تشکیل شورای استانی فضای مجازی تأکید کرد و گفت: فضای مجازی به دست چه کسی و به چه شکلی مدیریت شود. در حقیقت استفاده از ظرفیت فضای مجازی باید مورد مهندسی و ارزیابی قرار بگیرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
196 کلیک ها  شنبه, 28 خرداد 1401 11:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا