• رئيس سازمان حمل‌ونقل ريلی شهرداری شيراز اعلام کرد

اتمام حفاری فاز یک خط ۲ مترو شیراز ۱۰۰ درصد/ آغاز عملیات ساخت ایستگاه آزادی از صبح فردا

اتمام حفاری فاز یک خط ۲ مترو شیراز ۱۰۰ درصد/ آغاز عملیات ساخت ایستگاه آزادی از صبح فردا
   
اتمام حفاری فاز یک خط ۲ مترو شیراز ۱۰۰ درصد/ آغاز عملیات ساخت ایستگاه آزادی از صبح فردا |||| ||||

رئيس سازمان حمل‌ونقل ريلی شهرداری شيراز گفت: حفاری فاز یک خط ۲ مترو شیراز ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده و عملیات ساخت ایستگاه آزادی از صبح فردا آغاز می‌شود.


به گزارش راستین آنلاین امير يقطين در آيين آغاز عمليات سازه ايستگاه آزادی و پایان حفاری مکانیزه تونل‌های فاز یک خط ۲ مترو شیراز که همزمان با ميلاد امام رضا(ع) و با حضور فرماندار شهرستان شیراز، شهردار شیراز، مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد، نيز اين جلسه به تشريح اقدامات انجام‌شده در فاز يك خط دو متروی اين كلانشهر پرداخت.
او با بیان اینکه امروز تی‌بی‌ام شماره ۲ وارد ايستگاه آزادی شد، گفت: به دليل يكسری مسائل اجرايی ناچار شديم با تأخیر عملیات حفاری تونل در فاز يك خط دو را به اتمام برسانیم و ازاین‌پس بايد تی‌بی‌ام‌ها را از اين شفت خارج كنيم.
رئيس سازمان حمل‌ونقل ريلی شهرداری شيراز با بیان اینکه عمليات حفاری تی‌بی‌ام از سال ٩٤ توسط قرارگاه خاتم آغاز شد، گفت: چون خط يك در حال ساخت بوده با مديريت بودجه، نقدينگی به خط دو تزریق نشد ولی در سال‌های ٩٩ و ١٤٠٠ ركوردهای خوبی داشتيم.
یقطین ادامه داد: تاكنون اين تی‌بی‌ام در خط دو ١٦ كيلومتر حركت كرده و قبلا هم در حدود ٢٠ كيلومتر در خط یک کارکرده بود و لذا ماكزيمم بهره‌برداری از یک دستگاه تی‌بی‌ام در شهر شيراز انجام‌شده است.
او اعلام کرد: در اجرای عملیات خط دو مترو شیراز، ١١ هزار و ٤٤٠ رينگ، ۶۸ هزار قطعه سگمنت که در کارگاه تولیدی آماده شده، ۱۰ هزار تن آرماتور و ۹۵ هزار مترمکعب بتن استفاده‌شده است.
رئيس سازمان حمل‌ونقل ريلی شهرداری شيراز تصریح کرد: سند اجرای صحیح کار حفاری این بود که کاتر هِد شش متری تی‌بی‌ام دقیقاً در محل از پیش تعیین شده و بدون خطا وارد شفت ایستگاه آزادی شد.
وی اعلام کرد: حفاری فاز یک خط ۲ مترو شیراز ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده و عملیات ساخت ایستگاه آزادی از صبح فردا آغاز می‌شود..
یقطین عنوان کرد: قسمتی از این ایستگاه به‌صورت زیرزمینی ساخته خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
180 کلیک ها  شنبه, 21 خرداد 1401 13:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا