تعامل با صنایع راهبردی اصلی برای گذر از پیک مصرف برق است

تعامل با صنایع راهبردی اصلی برای گذر از پیک مصرف برق است
   
تعامل با صنایع راهبردی اصلی برای گذر از پیک مصرف برق است |||| ||||

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر تاکید کرد که تعامل با صنایع برای مدیریت مصرف انرژی، اقدامی راهبردی برای عبور موفق از دوران پیک مصرف برق طی ایام تابستان امسال است.

 
به گزارش راستین آنلاین یدالله حقیقی چهارشنبه ۱۸ خرداد بعد از بازدید مجتمع صنعتی ذوب آهن و فولاد پاسارگارد در شهرستان کوار، اتصال به شبکه برق صنایع و تلاش برای تداوم تولید را حرکتی راهبردی ارزیابی و اضافه کرد: با هم افزایی بین دستگاهی باید تلاش کرد که از تابستان پیش رو با کمترین تنش و قطعی برق عبور کنیم.
 
حقیقی همچنین به طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برق نیز اشاره و اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش گرمای هوا، طرح های تشویقی مدیریتی در بخش صنایع و کشاورزی آغاز شده و انتظار این است که با استقبال مناسب صنایع، به گذر موفق از دوران پُرباری شبکه برق در فارس کمک شده و امکان عبور از این ایام با کمترین تنش و خاموشی فراهم شود.
 
وی ادامه داد: با هماهنگی‌های کلان بین وزارتخانه‌های نیرو و صمت و با هدف مدیریت مصرف انرژی برق، مقرر شده است که صنایع بزرگ برنامه تعطیلات و تعمیرات سالانه را در زمان‌های پیک باری شبکه، اجرایی کنند.
 
حقیقی ابراز امیدواری کرد که با همکاری مناسب بخش‌های صنعت و کشاورزی، شاهد گذر از روزهای گرم و پُر مصرف تابستان امسال بدون اعمال خاموشی و بروز تنش در تامین انرژی مورد نیاز بخش‌های مختلف باشیم.
 
او ادامه داد: براساس نیاز صنعت برق و با توجه به میزان مصرف برق در شبکه با توافق هایی که از پیش انجام شده، در ساعت های خاصی، صنایع مصرف برق خود را محدود خواهند کرد تا هم شبکه دچار اختلال نشود و هم محصولات صنایع و تولید کاهش نیابد.
 
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس خاطرنشان کرد که در ازای این همکاری، صنایع از پاداش های صنعت برق که در صورتحساب مشترکان اعمال خواهد شد، برخوردار می شوند.
 
او گفت: موضع ما در حل مسائل، بیشتر متوجه خدمت رسانی به مردم منطقه وجذب رضایت عمومی مردم است و در این راستا سعی در همکاری با صنایع داریم و امیدوار هستیم که با رعایت سقف تعیین شده از سوی وزارتخانه‌های نیرو و صمت، شاهد همکاری عملی مطلوبی باشیم.
 
حقیقی خاطرنشان کرد که سیاست شرکت برق منطقه‌ ای فارس برای حل مسائل صنایع با رویکرد برد برد است.
 
عبدالعلی رحیمی مظفری، نماینده مردم کوار ، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن قدردانی از خدمات صنعت برق در تامین برق مشترکان و شتاب بخشی به حرکت چرخ صنعت، گفت: مدیریت مصرف برق مشترکان صنعتی موضوعی است که باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد تا با کمترین مشکل بتوانیم از تابستان پیش رو عبور کنیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
177 کلیک ها  چهارشنبه, 18 خرداد 1401 12:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا