فلسفه رسانه اینست که پل امنی بین مردم و مسئولین باشد

فلسفه رسانه اینست که پل امنی بین مردم و مسئولین باشد
   
فلسفه رسانه اینست که پل امنی بین مردم و مسئولین باشد |||| ||||

رییس بسیج رسانه استان فارس با اشاره به اینکه فلسفه رسانه اینست که پل امنی بین مردم و مسئولین باشد، گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه است و کسی موفق است که افکار عمومی را با رسانه برای انقلاب در دست بگیرد.

هادی رضایی، امروز (چهارشنبه 11 خرداد) در مراسم گردهمایی دختران دانش آموز خبرنگار خبرگزاری «پانا» استان فارس که به مناسبت آغاز دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در مجتمع «فرهنگیان» شیراز برگزار شد، گفت: اولین اصلی که صهیونیست ها برای گرفتن دنیا انجام دادند، نیازمندی پول و طلا بود و بخشی از قبایل خود را به کشورهای طلاخیز فرستادند و بنگاه اقتصادی دست گرفتند، آنها در گام بعدی نیازمند آن شدند که از طریقی صدای خود را به دنیا ارائه کنند، که این از طریق رسانه است.

 
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با اشاره به اینکه امروز هیچ رسانه مستقلی وجود ندارد ولو اینکه بخش عظیمی از سهام آن متعلق به پول یا تفکر صهیونیست است، افزود: رسانه نقش اصلی را در جهان ایفا می کند اما رسانه باید حافظ اخلاق انسانی باشد.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن سعی می کند دامن پاک مادر را لکه دار کند، اظهار کرد: دشمن از طریق رسانه سعی در استحاله فرهنگی جوامع مختلف دارد.
 
رضایی با یادآوری این مطلب که خبرنگاران می توانند با یک خبر بخشی از افکار عمومی را مدیریت می کنند، اضافه کرد: امروز جامعه ما به یک جبهه واحد رسانه ای نیاز دارد چرا که دشمن می خواهد امنیت و ارزش های جامعه را از بین ببرد و امروز جنگ، جنگ رسانه است و کسی موفق است که افکار عمومی را با رسانه برای انقلاب در دست بگیرد.
 
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به اینکه فلسفه رسانه اینست که پل امنی بین مردم و مسئولین باشد، افزود: اگر فسادهای افساد گسیخته ای به گوش می رسد به این دلیل است که خبرنگار نقش خود را به عنوان بلندگوی این مردم، عمل نکرده است چرا که یکی از ابعاد مهم رسانه نظارت بر عملکرد افراد است.
 
وی اظهار کرد: اصحاب رسانه استان فارس که دل دانش آموز خبرنگاران پانا بیرون می آید کسی باشد دشمن از حضور او ترس و واهمه داشته باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
380 کلیک ها  چهارشنبه, 11 خرداد 1401 17:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا