توزیع 750 هزار تن انواع کودهای یارانه‌ای در دو ماهه ابتدای سال 1401

 حمید رسولی  گفت :  در سال جاری علی‌رغم همه چالش‌های بین‌المللی در حوزه تأمین نهاده‌های کشاورزی، تاکنون بیش از یک و نیم میلیون تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه را تدارک نموده و طی دو ماهه ابتدای سال جاری در حدود 750 هزار تن آن را بین استانهای کشور توزیع کرده ایم.

 ‌
 
مجری طرح خودکفایی کشور در کودهای کشاورزی به میزان ذخیره استراتژیک کودهای کشاورزی اشاره کرد و اعلام داشت که هم اکنون ذخیره کشور بیش از 500 هزار تن انواع کودهای کشاورزی بوده که ذخیره مطمئن و قابل اتکایی است.
 
 حمید رسولی در ادامه اعلام کرد که برنامه ابلاغی سال جاری در حدود سه و نیم میلیون تن می‌باشد که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم انشاءا... برنامه ابلاغی را به طور کامل اجرایی خواهیم کرد.
 
در پایان  رسولی اعلام کرد که با عنایت به استقبال کشاورزان عزیز از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری، قطعاً سال پرمصرفی را در مصرف کودهای کشاورزی در راستای افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
339 کلیک ها  دوشنبه, 02 خرداد 1401 10:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا