شهرداری شیراز به نهضت ملی مسکن بپیوندد

شهرداری شیراز به نهضت ملی مسکن بپیوندد
   
شهرداری شیراز به نهضت ملی مسکن بپیوندد |||| ||||

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به نهضت ملی مسکن گفت: شهرداری این کلانشهر حداقل برای کارکنان خود به این نهضت بپیوندد و به کمک بی‌سرپناهان محروم از مسکن مردمی و کارکنان شهرداری بشتابد.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدرضا هاجری‌ عصر بکشنبه یکم خرداد در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر شیراز با اشاره به انعقاد سه تفاهم نامه ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در نخستین همایش ملی توسعه سرمایه گذاری در شیراز، اظهار کرد: ارائه هفتاد طرح و بسته سرمایه‌گذاری آماده صدور مجوز از دستاوردهای این همایش است که می‌تواند سبب پیشرفت شهر شود.
 
او با بیان اینکه رضایت به انتقال زندان عادل‌آباد به خارج از شهر امری پسندیده است، گفت: از شهرداری درخواست کمک کرده تا در این انتقال سازمان زندان‌ها را یاری کند و کمیسیون تلفیق نیز با سرعت، حمایت و یاری این مسئله را به نتیجه برساند.
 
هاجری عنوان کرد: انتقال کارخانه سیمان، پشم شیشه، روغن نباتی نرگس و پادگان‌های نظامی به خارج از شهر همچنان مطالبه و خواسته مردمی است که به عنوان نمایندگان مردم آن را پیگیری می‌کنیم.
 
او همچنین با اشاره به کلنگ‌زنی و آغاز ساخت نخستین تصفیه خانه محلی (لوکال) عنوان کرد: می‌توان این تصفیه‌خانه به ۱۰ تصفیه خانه محلی گسترش یابد تا آب‌های تصفیه شده محلی در حوزه فضای سبز ارتفاعات همان منطقه مورد استفاده قرار گیرد. 
 
عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: گسترش تصفیه خانه‌های کوچک محلی، می‌تواند آثار پدیده تلخ خشکسالی را کاهش داده و از هدر رفت فاضلاب و روان شدن آن در فضای باز و بوی نامطبوع جلوگیری کند.
 
هاجری همچنین با اشاره به نهضت ملی مسکن گفت: شهرداری حداقل برای کارکنان خود به این نهضت بپیوندد و به کمک بی‌سرپناهانِ محروم از مسکن مردمی و کارکنان شهرداری بشتابند و غفلت‌های موجود را با سرعت و سبقت در کار جبران کنند.‌
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1212 کلیک ها 
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا