باید از هدر رفتن فرصت سرمایه گذاری ممانعت کرد

باید از هدر رفتن فرصت سرمایه گذاری ممانعت کرد
   
باید از هدر رفتن فرصت سرمایه گذاری ممانعت کرد |||| ||||

معاون گردشگری و امور زیارت استانداری فارس تاکید کرد: ضروری است دو وزارتخانه راه و شهرسازی و میراث فرهنگی هرچه سریعتر در تعاملی موثر از هدر رفت فرصتهای سرمایه گذاری و عدم‌توسعه امکانات مجتمع بین راهی جلوگیری کنند.

 
به گزارش راستین آنلاین محمد فرخ‌زاده با اشاره به اینکه حمل و نقل یکی از اصلی ترین زیرساختهای گردشگری است، خاطر نشان کرد: وجود تاسیسات و امکانات، ساماندهی خدمات بین جاده‌ای، افزایش رفاه مسافران و تأمین امنیت آن‌ها باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. 
 
 فرخزاده افزود: لازمه تحقق توسعه این امکانات برنامه ریزی صحیح، ایجاد زیر ساختهای قانونی و تسهیلات مناسب برای بخشهای خصوصی بمنظور توسعه مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی است. 
 
معاون گردشگری و امور زیارت استانداری فارس ادامه داد: در این راستا وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لازم است به این موضوع توجه بیشتری کنند.
 
فرخ‌زاده گفت: اما متاسفانه مصوبه هیات مقررات زدایی در ۱۱ اسفندماه سال گذشته در خصوص اعلام وزارت صنایع دستی و گردشگری بعنوان مرجع واحد برای صدور مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی و نیز پارکها که در راستای تسریع در صدور مجوزها صادر شد، تبدیل به عاملی برای بلاتکلیفی سرمایه‌گذاران مجتمع‌های جدید شده است. به گونه‌ای که ادارات کل راهداری مستند به مصوبه مقررات زدایی خود را مسئول صدور مجوز نمی‌دانند و از طرفی زیر ساختهای قانونی بدین منظور در وزارت میراث فرهنگی ایجاد نشده است.
 
او تصریح کرد: لازم است دو وزارتخانه هرچه سریعتر در تعاملی موثر موضوع را تفاهم کنند تا از هدر رفت فرصتهای سرمایه گذاری و عدم توسعه امکانات بین راهی جلوگیری شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
379 کلیک ها  یکشنبه, 01 خرداد 1401 11:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا