مراسم شب های قدر در شیراز برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: بعد از دو سال شرایط سخت کرونایی، مراسم شب‌های قدر از نوزدهم ماه مبارک رمضان در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین سرهنگ پاسدار مجید علی پور ضمن گرامیداشت فرا رسیدن لیالی پر خیر و برکت قدر اظهار داشت: شب های قدر جایگاه و اهمیت بسیار بالایی دارد و در این شب های عزیز فرصت مناسبی برای توبه کردن از گناهان در نزد خداوند متعال می باشد. 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: بر اساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم شب‌های قدر در اکثر مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی شیراز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد: رعایت مقررات بهداشتی و استفاده از ماسک در مراسمات الزامی است و شهروندان مهر، سجاده، قرآن و مفاتیح به همراه داشته باشند.
 
علی پور در پایان گفت: مراسم شب های 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان و شب های قدر مطابق سنوات گذشته در مجتمع فرهنگی مذهبی شلمچه واقع در خیابان زند روبروی خیابان خیام از ساعت 10 شب با همکاری سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز برگزار می شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
249 کلیک ها  چهارشنبه, 31 فروردين 1401 18:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا