ارتش با همراهی دیگر نیروهای مسلح به هر تهدیدی پاسخ می دهد

ارتش با همراهی دیگر نیروهای مسلح به هر تهدیدی پاسخ می دهد
   
ارتش با همراهی دیگر نیروهای مسلح به هر تهدیدی پاسخ می دهد |||| ||||

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: ارتش دست در دست سپاه قهرمان و بازو در بازوی نیروی انتظامی مقتدر و بسیج مخلص و حمایت‌های مردم با ایمان هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.

 
امیر ابوالقاسم رضایی دوشنبه ۲۹ فروردین در مراسم رژه روز ارتش، روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی نیروی زمینی وتقارن آن با ماه مبارک‌ رمضان را تبریک گفت و افزود: امام (ره) به ارتش حیات دوباره دادند و آن را احیاء و انقلاب را از مسائل حاشیه‌ای جدا کردند.
 
فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس تصریح کرد: کارنامه مجاهدت‌ها وحماسه‌های ناب فرزندان ایثار امت اسلامی در ارتش و سایر نیروهای مسلح، سپاه قهرمان، نیروی انتظامی مقتدر و بسیج مخلص این شجره طیبه را تداعی می‌کند از شهید خلبان والا مقام محمد نوژه که افطار روزه مبارک را در ایام لیالی قدر به شربت شهادت نوشید تا دلدادگانی که در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمدند.
 
رضایی خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با سایر نیروهای مسلح متمایز از تمام دنیا با وجوه مشخصی که در خود دارند از جمله ولایتمداری که سر لوحه کار خود دارند و امروز نیروهای مسلح در مسیر ولایت و گوش به فرمان آیت‌الله خامنه‌ای هستند.
 
این فرمانده ارشد نظامی ارتش، تاکید کرد: ولایتمداری، استکبار ستیزی، انقلابی بودن، مردمی بودن و معنویت محور بودن امروز از خصائص نیروهای دلیر مسلح است و شاخصه‌های مهم هستند.
 
فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: استکبار و اهریمن روان پریش و یاوه گو بدانند عمق راهبردی دشمن در دسترسی تجهیزات و دست بلند جمهوری اسلامی ایران است و ارتش دست در دست سپاه قهرمان و بازو در بازوی نیروی انتظامی مقتدر و بسیج مخلص و حمایت‌های مردم با ایمان و رهبری پیامبر گونه حضرت امام خامنه‌ای هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.
 
همزمان با سراسر کشور، به مناسبت روز ۲۹ فروردین، روز ارتش، رژه یگان‌های نمونه ارتش و دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مستقر در استان فارس، در شیراز برگزار شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
270 کلیک ها  دوشنبه, 29 فروردين 1401 12:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا