امنیت امروز مرز ها و سربلندی کشور به برکت ارتش است

نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: امنیت امروز مرزهای کشور و عزت و سربلندی ملت ایران به برکت عزیزان ارتشی تامین شده است.

 
به گزارش راستین آنلاین دآیت‌الله لطف‌الله دژکام دوشنبه ۲۹ فروردین در مراسم رژه سالروز تاسیس ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیراز بیان کرد: یکی از نقش‌های ارتش این است که دشمنان کشور وملت ما از حضور این نیروهای نظامی خوف داشته باشند.
 
او تصریح کرد: برای اینکه دشمن از ارتش و نیروی مسلح ما حساب ببرد، قرآن دستور داده و آنچه که قدرت و نیروهای نظامی را تحقیر می‌کند و دشمن را به ترس می‌اندازد و شر آنها را از کشور کوتاه می‌کند، فراهم شدن شرایط است.
 
امام جمعه شیراز ادامه داد: تلاش‌های ارزشمندی در طول سالیان گذشته انجام شده و امروز ارتش و نیروهای مسلح در تهیه ابزار الات نظامی به صورت عمده نیازی به خارج از کشور ندارند و در عمل سلاح‌هایی که در مجموعه نظامی تولید می‌شود در عرصه جنگ‌های منطقه‌ای نسبت به سلاح‌هایی که ابرقدرت‌ها تولید می‌کنند، برتری دارند.
 
آیت‌الله دژکام از فعالان این مهم تقدیر کرد و گفت: سری در حضور نیروهای مسلح نهفته که فراتر از ابزار نظامی دشمن را می‌ترساند؛ ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ویژگی شان خداترسی است و ترسی از کسی جز خدا در دل ندارند.
 
او یادآور شد: یادمان نمی‌رود حضور سردار دلها در اوج حرکت داعش در میان حلقه محاصره‌ای که در کردستان عراق ایجاد شده بود و وقتی اعلام شد که امیر و سردار ایرانی وارد میدان شده، ترسیدند و محاصره شکسته شد.
 
نماینده ولی‌فقیه در فارس تاکید کرد: باید ترس از خدا را در ماه رمضان با تجربه روزه وفرمانبرداری از خداوند متعال، به جامعه بشری نشان دهیم و عظمت جمهوری را تقویت کنیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
188 کلیک ها  دوشنبه, 29 فروردين 1401 11:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا