همکاری سپاه فجر و مدیریت شهری شیراز برای محرومیت زدایی

همکاری سپاه فجر و مدیریت شهری شیراز برای محرومیت زدایی
   
همکاری سپاه فجر و مدیریت شهری شیراز برای محرومیت زدایی |||| ||||

طی جلسه‌ای، تفاهمنامه همکاری شورا و شهرداری شیراز با سپاه فجر استان فارس در حوزه محرومیت‌زادیی، امضا و مبادله شد.

 به گزارش راستین آنلاین  چهارشنبه 24 فروردین طی جلسه‌ای با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس، رئیس و شماری از اعضای شورای اسلامی شهر و قائم مقام شهرداری شیراز، تفاهمنامه سه جانبه همکاری در حوزه محرومیت‌زدایی امضا و مبادله شد. 

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت شورای شهر شیراز در این مراسم با اشاره به دهه پنجم تشکیل سپاه، اظهار کرد: امروز دشمن از برخورد انسانی و فیزیکی و رو در روی علنی ناتوان مانده است اما عرصه فرهنگی و تربیتی و اجتماعی را به جد هدف گرفته است.  

سیده مریم حسینی با بیان اینکه محرومیت فکری برخی از مدیران عرصه را به مردم تنگ کرده است، گفت: شورای دوره ششم عزم خود را جزم کرده که با محرومیت‌ها مبارزه کند و پیش از هر اقدامی کمیسیون ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت را تشکیل داد.  

او با بیان اینکه در اختصاص بودجه و اولویت برنامه‌ها محلات هدف محرومیت‌زدایی یک کلید مهم واژه است، افزود: آنچه سبب ورود ما به این عرصه شده فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و همراهی امام جمعه شیراز و استاندار فارس و از همه جدی‌تر قرارگاه محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مخلص است.

 رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت‌های شهر شیراز همچنین با تاکید بر اینکه زیبنده شیراز نیست که در آن شاهد فقر باشیم، گفت: برای این منظور بر خود واجب دیدیم که تفاهم نامه سه جانبه و توزیع عدالت اجتماعی در دست کار قرار بگیرد.  

حسینی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت از اهداف امامین انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: با تفکر جدید در مدیریت شهری و همکاری‌های انجام شده امیدواریم که به رفع محرومیت برسیم.  

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
298 کلیک ها  چهارشنبه, 24 فروردين 1401 18:00
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا