• معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشور خبرداد

برنامه ریزی بسیج دانشجویی برای نقش آفرینی در جهاد تبیین

برنامه ریزی بسیج دانشجویی برای نقش آفرینی در جهاد تبیین
   
برنامه ریزی بسیج دانشجویی برای نقش آفرینی در جهاد تبیین |||| ||||

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشور از برنامه ریزی و هدف گذاری کلان در سطح ستاد مرکزی بسیج دانشجویی و نواحی استانی برای افزایش حوزه اثرگذاری و نقش آفرینی جهادگران تبیین فضای دانشجویی در عرصه های مختلف خبر داد. 

 
به گزارش راستین آنلاین  محمد مهدی نیازمند در رویداد کشوری نوروز تبیین که به همت بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، با اشاره به بخشی از نامه سال گذشته مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان اروپایی اظهار داشت: امروز همه ما شاهد آن پیچ تاریخی ذکر شده در کلام رهبری هستیم. 
 
وی افزود: امروز شاهد مجموعه حوادث و اتفاقاتی هستیم که به وضوح تقابل، دشمنی استکبار و جریان کفر با جریان تمدن ساز اسلامی دیده می شود. 
 
معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه با اشاره به نقش دانشجویان در جهاد عظیم تبیین گفت: در شرایطی که رسانه های معاند و دستگاه های تبلیغاتی دشمن سعی در تخریب افکار جوانان و دانشجویان ایران اسلامی دارند، تشکل بزرگی مثل بسیج دانشجویی وظیفه دارد تا با تمام توان و ظرفیت در برابر این حرکت دشمن بایستد و با تقویت خود به ابزارهای نوین جهاد تبیین، وارد عرصه تبیین و تقابل گفتمانی شود. 
 
نیازمند در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه ریزی و هدف گذاری کلان در سطح ستاد مرکزی بسیج دانشجویی و نواحی استانی برای افزایش حوزه اثرگذاری و نقش آفرینی جهادگران تبیین فضای دانشجویی در عرصه های مختلف خبر داد و تصریح کرد: در این راستا از ظرفیت قرارگاه شهید احمدی روشن در تبیین مسائل اقتصادی و همچنین ظرفیت شوراهای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کل کشور در زمینه مطالبه گری و گفتمان سازی همراه با تبیین دستاورد ها و مسیر آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می شود. 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
327 کلیک ها  یکشنبه, 14 فروردين 1401 10:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا