آغاز دهمین مرحله کمک مومنانه در فارس

آغاز دهمین مرحله کمک مومنانه در فارس
   
آغاز دهمین مرحله کمک مومنانه در فارس |||| ||||

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: دهمین مرحله از نهضت مواسات همدلی و کمک مومنانه در سال ۱۴۰۰ همزمان با میلاد امام زمان(عج) و در آستانه عید نوروز ۱۴۰۱ با محوریت پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی آغاز خواهد شد.

 
به گزارش راستین آنلاین اسماعیل قزل‌سفلی عنوان کرد: دهمین مرحله از نهضت مواسات همدلی و کمک مومنانه در سال ۱۴۰۰ همزمان با میلاد با سعادت امام زمان(ع) و در آستانه عید نوروز ۱۴۰۱ با محوریت پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی آغاز خواهد شد.
 
به نقل از بسیج سازندگی فارس، قزل‌سفلی افزود: در این مرحله بیش از ۵۷ هزار بسته اهدایی بنیاد علوی بین خانواده‌های نیازمند و مستضعفین و آسیب دیدگان کرونا فارس توزیع خواهد شد.همچنین ۵۲ هزار بسته معیشتی به همت گروه‌های جهادی و خیرین و هیات‌های مذهبی و پایگاه‌های مقاومتی و نهادهای حمایتی و آحاد مردم در حال تهیه و آماده سازی است.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۱۰ بسته معیشتی در این مرحله از خدمت مومنانه توزیع می‌شود، گفت: اقلامی که در بسته‌های بنیاد علوی تدارک دیده شده یک بخشی از اقلام آماده شده و ما بقی نیز در حال آماده سازی و در آینده نزدیک که این بسته تکمیل شد از طریق پایگاه‌ها به صورت هدفمند به خانواده‌های نیازمند اهداء می‌شود.
 
قزل‌سفلی عنوان کرد: خدمات رسانی گروه‌های جهادی در عرصه‌های سلامت، اشتغال، اقتصاد، عمرانی، فرهنگ و مسائل اجتماعی و بحث‌های تخصصی مانند واکسیناسیون دام و طیور ساخت مسکن و پروژه‌های آبرسانی و بحث های کشاورزی برنامه ریزی خوبی شده و با مشارکت جهادگران در نقاط مختلف استان برنامه برنامه‌ریزی شده و تا پایان تعطیلات نوروز نسز ادامه خواهد داشت و امیدوارم این بخش از خدمت رسانی مومنانه باعث خوشحالی اهالی این مناطق شود.
 
او گفت: همچنین در این مرحله از رزمایش آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد هم اجرا خواهد شد و امروز در آستانه نیمه شعبان ور طرح نذر رهایی ۱۸۱ نفر از این زندانیان با کمک خیرین و بسیجیان آزاد شدند.
 
قزل‌سفلی خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از خدمات این رزمایش مربوط به طرح نذر خون است که با مشارکت بسیجیان در چندین مرحله و در نقاط مختلف استان به بیماران نیازمند خون اهدا خواهد شد.
 
او عنوان کرد: همچنین تهیه و توزیع پوشاک البسه و کفش با محوریت گروه‌های جهادی و با همکاری مراکز خیریه اجرا خواهد شد و در شهر شیراز نیز با همکاری گروه همدل علمدار جهاد بیش از ۳۲۰۰ لباس و کفش به نیازمندان توزیع می‌شود.
 
قزل‌سفلی گفت : خدف از این مرحله از نهضت کمک مومنانه بر این است تا تلاشی شود در مناسبت‌ها و اعیاد در کنار محرومین و مستضعفین باشیم تا بستری فراهم شود برای اینکه مسابقه خدمت رسانس که لبیک به مقام معظم رهبری استمرار داشته باشد البته خوشبختانه طی دو سال گذشته و از ابتدای شیوع کرونا اجرای بیش از ۲۰ مرحله رزمایش در فارس را شاهد بوده‌ایم
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
252 کلیک ها  جمعه, 27 اسفند 1400 17:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا