گرامیداشت هفته جوان رسمیت دادن به جوانان است

وزیر ورزش و جوانان گفت: سندیت بخشیدن به امور یک نیاز و گرامیداشت هفته جوان رسمیت دادن به جوانان است.

سید حمید سجادی شامگاه چهارشنبه 25 اسفند در همایش روز جوان که در سالن همایش های شورای شهر شیراز برگزار شد، ضمن تبریک ایام نیمه شعبان، گفت: استاندار فارس هم جوان یاور و هم جوان باور هستند زیرا جوانترین مدیرکل استان فارس، مدیرکل ورزش و جوانان است.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از اداره کل ورزش و جوانان فارس، سجادی گفت: بعد از نه سال شورای عالی جوانان روز گذشته برگزار و اقدامات خوبی انجام شد.

سجادی افزود: همه ما بتوانیم به عنوان مسوول قدردان گام دوم باشیم و برنامه ریز و اجراگر باشیم، زیرا بیانیه گام دوم تفسیر دارد و باید به عمق جان بنشیند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه اصول تعلیم و تربیت در ورزش ابعاد اربعه دارد، ابرازداشت: یکی از اصول تعلیم و تربیت، سندیت، حریت، اصل اجتماع است که لازمه رشد در جامعه می باشد.

وی با طرح چرا روز تولدت، روز بسیج، روز طبیعت و انواع مناسبت ها داریم، اذعان داشت: این نیاز است که سندیت به کارها دهیم و گرامی داشت هفته جوان، رسمیت دادن به جوان است.

سجادی با اشاره به اینکه استاندار فارس ورزش دوست هستند ابراز داشت: در صحبت های قبل از برگزاری این همایش، استاندار فارس با برگزاری انبوهی از رویدادها در استان فارس موافقت کردند تا برنامه ریزی شود و در فارس به عنوان الگو برای دیگر استان ها پیاده شود.

تلاش کنیم جوانان ناامید را به خط پایان برسانیم

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز با طرح این پرسش که استعاره ورزشی در بیانیه گام دوم چیست؟ ابرازداشت: اگر مجموعه یک تیم دومیدانی در دو ماراتون را در نظر بگیرم و یک ورزشکار در یک کیلومتر مانده به خط پایان، می‌نشیند و استراحت می‌کند، در حالی که برخی ها آشغال می‌ریزند و هیاهو میکنند و بد و بیراه میگویند، اما مربی به ورزشکار امید می‌دهد و میگوید چیزی نمانده است.

وحید یامین‌پور ادامه داد: خط پایانی که در نزدیکی آن قرار داریم و رهبر انقلاب مبدا و مقصد و رقبا را میبیند، بسیار ارزشمند است و ملت ما ۴۳ سال است که تمام تحریم ها و فشارها را پشت سر گذاشته است و اینک خسته است لذا فرق کسی که امید دارد و امید ندارد در یک کیلومتر پایانی مشخص می‌شود.

یامین پور گفت: تلاش ما این باشد که جوانان که با ویروس ناامید خسته شده اند، تشویق کنیم و به خط پایان برسانیم تا این مدال را بر گردن ملت ایران تقدیم کنیم.

انتهای پیام /  نصوره خسروبیگ
424 کلیک ها  پنج شنبه, 26 اسفند 1400 12:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا