برتری سپاه فجر در کشور حاصل زحمات بسیجیان است

فرمانده سپاه فجر، برتری سپاه فارس در کشور را حاصل تلاش بسیجیان دانست و تاکید کرد که تلاشهای بسیجیان، موجب بالا بودن پرچم سپاه فجر در کشور شده است.

 
به گزارش راستین آنلاین سردار یدالله بوعلی عصر چهارشنبه ۲۵ اسفند در آیین تجلیل از ۳۰۰ بسیجی مشارکت کننده در طرح واکسیناسیون علیه کرونا در استان فارس، با یادآوری اینکه در اوایل واکسیناسیون با تجمع عمده مردم مواجه بودیم، اظهار کرد: یکی از مراکز اثرگذار واکسیناسیون در استان فارس مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون ثارالله واقع در حسینیه ثارالله(ع) شیراز بود.
 
او با بیان اینکه در مدت کوتاهی پس از آغاز واکسیناسیون، با ساماندهی کارها، روزانه تعداد زیادی از مردم شیراز در این مرکز واکسینه می‌شدند، گفت: همه این‌ها حاصل از جان گذشتگی بسیجیانی است که خالصانه وارد میدان شدند و دست سپاه را گرفته و به امام و فرمانده خود لبیک گفته و اعلام کردند که ما در میدان هستیم.
 
فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: سپاه فارس در هر موضوعی که در کشور ورود کرده، خوش درخشیده و با افتخار می‌گویم که برتر بودن سپاه فجر فارس در کشور، حاصل زحمات بسیجیان است که پرچم سپاه را در میان کشور بالاتر از همه برافراشته است.
 
او با بیان اینکه در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ سپاه فجر فارس در همه ارزیابی‌ها رتبه برتر را کسب کرده است، گفت: این مایه افتخارست که همه ارزیابی‌ها، سپاه فجر را در همه عرصه‌ها برتر معرفی کرده و اعلام این خبر خوش در آستانه نیمه شعبان مایه خوشحالی است.
 
محمدبهادر علیپور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز هم در این مراسم با اشاره به تسریع در امر واکسیناسیون و کمک به امر درمان پیرو فرمان رهبری، گفت: این ماموریت بسیج مردادماه امسال آغاز شد، ابتدا کار امنیت آن را عهده دار شدیم و در ادامه کل ماموریت به سپاه ناحیه ثارالله محول شد.
 
او افزود: بسیجیان در این مرکز صفر تا صد اقدامات مرتبط با واکسیناسیون علیه کرونا را بر عهده گرفتند و بیش از آن همکاران بسیجی در پایگاه‌های سلامت، کنار کادر درمان مشغول خدمت رسانی بودند.
 
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه حجم سنگینی از کار بر دوش این افراد بود و ۱۱۰ نفر در سه ماه اول در سه شیفت مشغول فعالیت بودند، عنوان کرد: از تعداد کل فوتی‌های کروناویروس در فارس تنها یکی از بانوان جهادگر، ۵۰۰ نفر از فوت شدگان زن را غسل داده که نشاندهنده حضور فداکارانه بسیجیان در هر عرصه‌ای است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
253 کلیک ها  چهارشنبه, 25 اسفند 1400 21:57
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا