خیرین برای کمک به نیازمندان همراه شوند

مدیرعامل خیریه امداد گران حضرت زهرا (س) گفت : خیرین برای کمک به نیازمندان همراه شوند .

 
به گزارش خبرنگار  راستین آنلاین سیروس مختار با بیان به اینکه برای کمک به نیازمندان و تهیه وسایل به کمک خیرین نیاز داریم ،افزود : مهربانی کردن و بخشندگی از آنچه که داریم یکی از زیباترین کارهای روی زمین است که بدیل ندارد.
او عنوان کرد : اکنون وقت آن است که مهربان باشید و از خود بخشندگی نشان دهید. 
 
مختار در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین  اضافه کرد : عده ای از همشهریان گرفتار مشکلی هستند که نیازمند پرداخت هزینه ای به مقدار زیاد است و از آنجا که توانایی پرداخت این هزینه را ندارند از شما خیرین محترم درخواست می شود که تا جایی که می توانید کمک کنید تا این مشکلات حل شود.
 
او اظهار کرد : اگر گره ای از کار کسی باز کنید مطمئن باشید که این کمک در جایی که فکرش را هم نمی کنید به سراغ تان خواهد آمد.
 
به گفته مختار این خیریه در نظر دارد اقدامات خیرخواهانه ازقبیل توزیع اقلام مورد نیاز خانوار های نیازمند را طی یک لیست مورد وثوق در ایام عید نوروز که توسط تیم مدیریتی شناسنایی شده است اجرایی کند .
لذا از خیرین محترم استان فارس که همیشه در میدان خیرخواهانه کنار افراد نیازمند بوده اند دعوت به عمل می‌آید که ضمن عضویت در خیریه ,برای کمک به نیازمندان درکنار هم ، ما را همراهی کنند .
او افزود : این خیریه تحت نظر کمیته امداد فعالیت می کند و به صورت ماهیانه گزارش عملکرد به این اداره ارسال می شود.
 
گفتنی است خیرین محترم در صورت که نظر به مشارکت در طرح های خداپسندانه این خیریه دارند می‌توانند مبالغ اهدایی را به شماره حساب زیر واریز کنند :
بانک ملی 
0115545929002
شماره شبا 
Ir5801700000000115545929002
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
319 کلیک ها  چهارشنبه, 25 اسفند 1400 18:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا