راه اندازی خانه جوان در دستور کار ستاد ساماندهی امور جوانان شیراز قرار گرفت

راه اندازی خانه جوان در دستور کار ستاد ساماندهی امور جوانان شیراز قرار گرفت
   
راه اندازی خانه جوان در دستور کار ستاد ساماندهی امور جوانان شیراز قرار گرفت |||| ||||

معاون فرماندار در ستاد امور جوانان شهرستان شیراز  گفت :راه اندازی خانه جوان در دستور کار ستاد ساماندهی امور جوانان شیراز قرار گرفت.

به گزارش راستین آنلاین سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: پیگیری و راه اندازی خانه جوان شیراز، اولویت ستاد ساماندهی امور جوانان می باشد و بر اساس مطالبه جدی جوانان شیراز تا حصول نتیجه موضوع را دنبال خواهیم کرد.
جعفر طاهری در حاشیه نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شیراز که در محل فرمانداری شیراز برگزار شد اظهار داشت : یکی از سیاست های برجسته دولت سیزدهم، توجه به جوانان، جوان‌گرایی و جوان‌ یاوری است که در این راستا همه ما باید در جهت عملیاتی شدن این سیاست، نه در شعار بلکه در عمل حرکت کنیم که امروز نگاه ویژه و حمایتی نماینده عالی دولت در استان فارس به جوانان یک فرصت مناسب را در اختیار تمامی دستگاهها جهت بهره مندی از ظرفیت جوانان و پیگیری امور آنان قرار داده است.
طاهری در ادامه، راه اندازی "خانه جوان" را مطالبه جدی جوانان شیراز و سازمان های مردم نهاد حوزه ورزش وجوانان این شهرستان دانست و خاطر نشان کرد : پیگیری احداث و راه اندازی خانه جوان از مصوبات اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان است و در این راستا، اداره ورزش و جوانان بر اساس تکالیف قانونی خود، وظیفه پیگیری تا حصول نتیجه نهایی را بر عهده دارد که دستگاههای مرتبط نیز می بایست نهایت همکاری را با آن اداره داشته باشند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز با بیان اینکه چابک سازی و آموزش جوانان برای ورود به عرصه های مدیریتی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و دولت انقلابی سیزدهم را برای خود یک وظیفه می دانیم، تصریح کرد: مصوبات جلسات این ستاد نمی بایست تنها بر روی کاغذ باشد و برنامه ریزی جلسات به نحوی است که ضمن مشارکت تمامی دستگاه های عضو در تصمیم گیری های کلان امور جوانان شیراز، مصوبات و خروجی جلسات می بایست برای مردم عزیز به ویژه جوانان ملموس باشد.
وی با بیان اینکه قصور در امور جوانان از سوی هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست با اشاره به مشکلات امروز جوانان افزود: اشتغال و مسکن از مطالبات جدی امروز جوانان می باشد که خوشبختانه رفع این دغدغه و نگرانی موجود با اقدامات جهادی دولت سیزدهم در حال پیگیری نتیجه بخش است. طاهری آغاز طرح ملی مسکن و حمایت از طرح های کارآفرینی جوانان را از اولویت هائی برشمرد و تاکید کرد که به سهم خود در رفع مشکلات گفته شده در ستاد ساماندهی امور جوانان شیراز با در نظر داشتن سیاست های دولت با تمام توان تلاش کرده و از تمامی ظرفیت های قانونی موجود استفاده خواهیم کرد.
طاهری با بیان اینکه پیگیری مطالبات جوانان و آسیب شناسی این حوزه در دستور کار کمیته های تخصصی این ستاد قرار دارد، اشاره ای به آمار ازدواج و طلاق شهرستان شیراز داشت و افزود : از دیگر اولویت های اصلی این ستاد در سال جدید برنامه ریزی و تهیه طرح های قابل اجرا با بهره مندی از نقطه نظرات کارشناس خبره، چهره های دانشگاهی در حوزه تسهیل ازدواج جوانان، افزایش مراکز مشاوره ازدواج و طرح های مرتبط با کاهش آمار طلاق به عنوان یکی از آسیب های جدی در این حوزه خواهد بود که با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
220 کلیک ها  سه شنبه, 24 اسفند 1400 12:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا