توضیحات سخنگوی شورای صدرا در خصوص درگیری ماموران شهرداری با کارگران

سخنگوی شورای صدرا در خصوص درگیری حادث شده بین ماموران تخلفات شهرداری این شهر با کارگران یکی از شرکت‌های ساختمانی، توضیحاتی ارائه داد.

 
به گزارش راستین آنلاین مهدی کشاورزی پنج‌شنبه ۱۹ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پخش فیلم درگیری ماموران شهرداری با با کارگران یک شرکت ساختمانی، گفت: شرکت مورد نظر، تخلفاتی را حین اجرای پروژه مرتکب شده و این رویه نادرست را طی هفته گذشته نیز ادامه داده است.
 
کشاورزی بیان کرد: شهرداری صدرا با اخذ دستور قضایی به همراه نیروهای انتظامی به محل کارگاه این شرکت مراجعه کردند علیرغم اخطار مبنی بر تعطیلی کارگاه متاسفانه با شیطنت سرپرست کارگاه این شرکت انبوه سازی، کارگران که نزدیک به ۵۰ نفر آن اتباع بیگانه هستند با نیروهای شهرداری و انتظامی درگیر شدند. 
 
او گفت: در این درگیری متاسفانه تعدادی از نیروهای شهرداری و انتظامی دچار جراحاتی شدند. 
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا افزود: این شرکت به دلیل تخلفات گسترده هنوز موفق به اخذ سند نشده و روزانه تعداد زیادی از خریداران ملک از این شرکت به نشانه اعتراض به شهرداری مراجعه می‌کنند. 
 
کشاورزی با اشاره به تخلفات انجام شده توسط این شرکت نظیر تغییر سازه، افرایش متراژ ساخت، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر صدرا و شهرداری با تخلفات در حوزه شهرسازی برخورد خواهد کرد.
 
عضو شورای اسلامی شهر صدرا بیان کرد: وقتی ماموران نیروی انتظامی به همراه ماموران تخلفات شهرداری در محلی حضور می‌یابند قطعاً با حکم قضایی ورود پیدا کرده‌اند در نتیجه همه باید به قانون تمکین ورزند نه آنکه با آن مبارزه کنند همه ما خواستار اجرای صحیح و سالم حکم با وجود ماموران نیروی انتظامی هستیم.
 
کشاورزی یادآور شد شورای اسلامی شهر صدرا در کنار شهرداری با تمام توان برای توسعه شهر صدرا در همه زمینه‌ها گام بر میدارد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
572 کلیک ها  پنج شنبه, 19 اسفند 1400 10:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا