۱۶ درصد دانش‌آموزان فارس در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند

۱۶ درصد دانش‌آموزان فارس در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند
   
۱۶ درصد دانش‌آموزان فارس در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند |||| ||||

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که بالغ بر ۱۶ درصد از کل دانش‌آموزان در این استان، در مدارس غیردولتی مشغول تحصیل هستند.

به گزارش راستین آنلاین محمدخلیل عسکری سه‌شنبه هفدهم اسفند در نشست برخط با اعضای شورای معاونین و کارشناسان مدارس غیردولتی ادارات آموزش و پرورش استان فارس، گفت: بیش از ۱۴۷ هزار دانش اموز استان فارسی در مدارس غیر دولتی در پایه های مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.

عسکری در این جلسه که با حضور سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: این تعداد دانش اموزان ۱۶ درصد از کل جمعیت دانش اموزی فارس را تشکیل می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس خاطرنشان کرد که این تعداد دانش آموز در ۲ هزار و ۲۶ واحد آموزشی غیردولتی استان مشغول تحصیل هستند.

او گفت: انتظار داریم  یک امتیاز ویژه برای معلمان مدارس غیر دولتی برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در نظر گرفت تا انگیزه و اشتیاق این معلمان زیاد شود.

عسکری افزود: دوران کرونا مشکلاتی را برای مدارس غیر دولتی ایجاد کرده است که در خصوص پایان مهلت ۳ ساله تمدید مجوزهای نوسازی در سال اینده باید تمهیدات و اقداماتی انجام شود.

وی گفت: ریل گذاری مدارس غیردولتی باید در راستای عدالت آموزشی صورت گیرد تا دانش آموزان مدارس دولتی احساس بی عدالتی نکنند.

عسکری خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش فارس در دوران مدیریت جدید بر اساس سند تحول بنادین، بیانیه گام دوم انقلاب و نقشه مهندسی کشور برنامه های خود را پیش خواهد برد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
246 کلیک ها  سه شنبه, 17 اسفند 1400 14:52
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا