نخستین کاروان راهیان نور شیراز به جنوب اعزام شد

 فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، از اعزام نخستین کاروان راهیان نور خواهران این ناحیه از سپاه بقیه الله به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

 
سرهنگ مجید علیپور سه‌شنبه ۱۷ اسفند در حاشیه اعزام نخستین گروه راهیان نور شیراز به مناطق عملیاتی جنوب کشور در جمع خبرنگاران، گفت: نخستین کاروان اردوی راهیان نور پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا از امروز برای بازدید از مناطق جنگی اعزام شدند و امسال شرایط با ظرفیت محدودتر برگزار شد.
 
او افزود: امروز اعزام بزرگ بصورت متمرکز با ۷ دستگاه اتوبوس از ناحیه بقیه‌الله شیراز(عج) انجام شد و در سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در اسفندماه امسال و فروردین ماه ۱۴۰۱ بناست تا ۳۰ دستکاه خودرو اتوبوس راهی مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس شوند.
 
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز خاطرنشان کرد: بازدید از یادمان‌های دهلاویه، هویزه، علقمه، موزه دفاع مقدس خرمشهر، اروند کنار، معراج شهدا و شهدای شلمچه در اهواز از جمله برنامه‌های شاخص این رویداد فرهنگی زائران است.
 
علیپور به نمایش میدانی در محل اردوگاه در شب برای زائران اشاره و گفت: از این برنامه استقبال خوبی شده و این امکان هم برای خانواده‌ها فراهم شده تا بتوانند بصورت خانوادگی در طول ایام نوروز میهمان مناطق عملیاتی باشند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
272 کلیک ها  سه شنبه, 17 اسفند 1400 11:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا