فراخوان عمومی نمایشگاه‌های هنربانو در شیراز منتشر شد

فراخوان عمومی نمایشگاه‌های هنربانو در شیراز منتشر شد
   
فراخوان عمومی نمایشگاه‌های هنربانو در شیراز منتشر شد |||| ||||

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، از انتشار فراخوان عمومی نمایشگاه‌های هنربانو در این کلانشهر خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین مصطفی مشفقیان شنبه ۱۴ اسفند در جمع خبرنگاران با یادآوری نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان تولید، مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها، اظهار کرد: حوزه معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز، در قالب نمایشگاه‌های «هنربانو»، فرصتی را برای حمایت از عرضه تولیدات صنایع دستی و مشاغل خانگی بانوان با هدف ایجاد فرصت مناسب برای ارتقا و بروز توانمندی‌های بانوان و حمایت از تولید داخلی فراهم کرده است.
 
او با دعوت از بانوان علاقه‌مند و واجد شرایط برای حضور در این نمایشگاه، گفت: همه صنایع دستی و هنرهای دستی خانگی که توسط شخص ثبت‌نام‌کننده خلق و تولید شده، در این نمایشگاه قابل عرضه است.
 
معاون شهردار شیراز در خصوص زمان و نحوه ثبت‌نام در این نمایشگاه نیز بیان کرد: ۱۵ تا ۲۰ اسفندماه، زمان ثبت‌نام در این نمایشگاه است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز واقع در خیابان آستانه کوچه علمدار، با پر کردن فرم‌های مربوطه به ثبت‌نام اقدام کنند.
 
مشفقیان همچنین داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن حداقل ۲۰ سال سن و توانایی مدیریت کسب و کار، ثبت نام حضور در نمایشگاه، تکمیل فرم‌های مربوطه و اخذ تاییدیه حضور در نمایشگاه از سوی برگزار کننده، از جمله شرایط شرکت در این نمایشگاه عنوان کرپ که در آن اولویت با بانوان سرپرست خانوار است.
 
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره تلفن۳۷۳۶۳۰۸۱ معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری شیراز تماس بگیرند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
267 کلیک ها  شنبه, 14 اسفند 1400 13:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا