مراجعه کنندگان بهار نکو از مرز ۵۶۰هزار نفر گذشت

به مناسبت دوازدهمین سالگرد تاسیس گروه موسسه بهار نکو مراسمی با حضور مسیولین استانی در شیراز برگزار شد.

به گزارش راستین آنلاین  رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس گفت : گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهار نکو زیر نظر نهاد رهبری و معاونت بهداشت علوم پزشکی شیراز که از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و تا کنون ۸موسسه در شیراز و ۲۸ موسسه در شهرستان های استان تشکیل شده است .
 
 
 
حجت الاسلام حمید مقامی افزود : خوشبختانه در مجموع برای ۴۹۵۳۸۴ نفر مشاره و آموزش الزامی در سطح فارس انجام شده ، که ۳۳۵هزار و ۶۶۹ تعداد از آن مربوط به زوج های شیرازی ثبت گردیده است .
 
وی با بیان اینکه در کنار مشاوره و آموزش الزامی حین عقد، از سال ۹۱ تاکنون در موسسه دیگری از بهارنکو با نام مرکز مشاوره تخصصی خانواده تعداد ۷۰۳۵۰ مراجع حضور یافته است ،افزود : جمعا معادل ۵۲ هزار و ۷۶۲ ساعت مشاوره، برای شهروندان صورت گرفته است . 
 
حمید مقامی عنوان کرد : ۶۴۰ ساعت آموزش، وبینار و کارگاه در موسسه تابان، با رویکرد آموزش پس از ازدواج انجام شده است .
 
به گفته او تعداد ۹۸۶ مشاوره با ۹۳۶ ثبت نام در موسسه هاتف ،با رویکرد آگاه سازی افراد قبل از ازدواج اجرایی شده است .
 
قامی تعداد ۱۱۵۸ دانشجوی فارغ التحصیل و مشغول به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی غدیر در شیراز را نیز، از دستاوردهای رضایت بخش گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو دانست.
 
مدیر بهارنکو ضمن تاکید بر لزوم آگاه سازی جوانان از دوره مجردی و پیش از ازدواج و هدایت آنان توسط متخصصین این حوزه در مسیری صحیح ،اظهار امیدواری کرد :
انشالله که این طرح موفق ملی بتواند در سال پیش رو ، با چشم اندازی نیک و خداپسندانه در سراسر کشور به طراوت هر چه بیشتر کانون خانواده های ایرانی خدمت و همچنان به کاهش تعارضات و آسیب های اجتماعی رسیدگی کنند.
 
 
گفتنی است رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس به مناسبت سالروز تاسیس بهارنکو از کارکنان ،اساتید مشاور و سازمان های دولتی و مردم نهاد همکار و همراه ، قدردانی کرد .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
300 کلیک ها  پنج شنبه, 12 اسفند 1400 12:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا