آغاز پيش فروش بليت سفرهاي نوروزي از (۱۰ اسفند) در فارس

آغاز پيش فروش بليت سفرهاي نوروزي از (۱۰ اسفند) در فارس
   
آغاز پيش فروش بليت سفرهاي نوروزي از (۱۰ اسفند) در فارس |||| ||||

معاون حمل و نقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس از آغاز طرح پيش فروش بليت سفرهاي نوروزي از امروز(دهم اسفندماه) خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین علي يزداني گفت: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده طرح پيش فروش غيرحضوري بليت هاي مسافرتي از اول اسفندماه (اينترنتي) و بصورت حضوري و غيرحضوري از دهم اسفندماه با رعايت سقف 50درصدي ظرفيت سرويس دهي شركتهاي حمل و نقل مسافر استان انجام مي پذيرد.
وي تصريح كرد: روان سازي و سرعت بخشي در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم عزيز از جمله اهداف هميشگي متوليان و دست اندركاران بخش حمل و نقل جاده اي مسافر استان فارس بوده است.
يزداني با تأكيد بر اهميت اجراي شيوه نامه بهداشتي مقابله و پيشگيري از مسافران مي توانند در صورت داشتن هر گونه پيشنهادات و شكايات مراتب را از طريق سامانه هاي متمركز 141 به ثبت رسانند.
وي در خصوص شرايط استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي مسافر تشريح كرد: در حال حاضر افرادي كه كارت واكسن دارند و علائم بصري بيماري ندارند، امكان تهيه بليت و انجام سفر با ناوگان حمل و نقل عمومي مسافري جاده اي را دارند.
بر اساس اين گزارش امكان فروش اينترنتي در مرحله اول تا 50درصد ظرفيت و در صورت افزايش تقاضا براي خريد بليت در طرح نوروزي تا سقف 80درصد ظرفيت ناوگان وجود دارد تا بدين ترتيب رعايت پروتكل هاي بهداشتي نيز انجام شودو اين طبق شيوه نامه هاي مقابله با كروناست.
شايان ذكر است اطلاعات فوق بر اساس مصوبات فعلي ستاد كروناست و در صورت ابلاغ مصوبات جديد، ارجحيت با آخرين دستورالعمل است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
211 کلیک ها  چهارشنبه, 11 اسفند 1400 14:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا