‌هم‌افزایی مدیریت شهری صدرا بااداره‌ کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس

‌هم‌افزایی مدیریت شهری صدرا  بااداره‌ کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس
   
‌هم‌افزایی مدیریت شهری صدرا  بااداره‌ کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس |||| ||||

پیرو تاکید بر تکمیل مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهر جدید صدرا طی هفته‌های اخیر،وحید خداپرست سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جدید صدرا و نمایندگان تشکلات کارگری استان از این مجموعه بازدید و تصمیماتی در راستای تسریع در تکمیل این مجموعه اتخاذ شد.

 
 
به گزارش راستین آنلاین وحید خداپرست در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهر جدید صدرا بر تسریع در روند تکمیل این مجموعه تاکید کرد و گفت: خدمات دهی ورزشی و فرهنگی این مجموعه تنها مختص کارگران و اهالی شهر جدید صدرا نیست بلکه اهالی شهرک های غربی شیراز نیز از این امکانات بهرمند خواهند شد.
وی ادامه داد: در صورت تجهیز مناسب و کیفی این مجموعه می توان از آن بعنوان محلی برای میزبانی اردوهای مختلف تیم های ورزشی ملی و بین المللی نیز استفاده کرد.
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس با تاکید بر لزوم افزایش سرانه ورزشی کارگران در سطح استان فارس و شهر صدرا افزود: در حال حاضر به دلیل نبود زیرساخت مناسب ورزشی در شهر جدید صدرا ،ورزشکاران این منطقه باید رنج سفر و رفت و آمد به شیراز را به جان بخرند تا بتوانند از ابتدایی ترین امکانات ورزشی بهرمند شوند.
وی تاکید کرد: با همکاری و هم افزایی مدیران شهری شهر جدید صدرا این امکان وجود دارد که مجموعه ورزشی کارگران این شهر که روند احداث آن چند سالی است متوقف شده از سر گرفته و نسبت به ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی به اهالی این شهر و کارگران و ورزشکاران صدرا فعال گردد.
خداپرست در ادامه این بازدید در جلسه مشترک با شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و نمایندگان تشکلات کارگری استان فارس گفت: تکمیل مجموعه‌های ورزشی کارگران و هزینه های تعمیر و نگهداری مجموعه‌های موجود با توجه به ارائه خدمات ارزان قیمت به جامعه کارگری نیازمند اعتبارات خاصی است و نیاز است که مجموعه‌های شهری و ارگان‌های متولی امر ورزش نیز در این زمینه یاری رسان باشند.
وی اظهار داشت: با اینکه در مجموعه های ورزشی کارگران خدمات با هزینه ناچیزی نسبت به اماکن خصوصی ورزشی ارائه می شود اما همواره تلاش شده که مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی کارگران در سطح استان با خدمات و تخفیفات مناسب به کارگران خدمات ارایه کنند.
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس تاکید کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که علاوه بر لحاظ نمودن تخفیفات ویژه برای کارگران و اخذ هزینه‌ای کم در عین حال خدمات با کیفیت فرهنگی و ورزشی به کارگران استان و به این قشر زحمتکش ارایه شود.
خداپرست در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: اکنون با همت شکل گرفته و تلاش صورت پذیرفته پیش بینی می شود که استخر نیمه تمام مجموعه ورزشی کارگران این شهر جدید تا نیمه نخست سال 1401 به بهره برداری برسد.
وی افزود: همواره شاهد بوده ایم افتخار آفرینان بزرگی در حوزه ورزش از خانواده ای کارگر رشد و پرورش یافته و به جامعه معرفی شده اند که با توجه به بافت جمعیتی شهر جدید صدرا ، لذا بهره برداری از اینچنین طرح هایی سرمایه گذاری در زمینه پرورش قهرمانان حرفه ای ورزش خواهد بود و تکمیل این مجموعه ورزشی از الزامات این شهر جدید است.
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در ادامه عنوان کرد: چمن طبیعی فوتبال یکی از نیاز ها و فازهای مهم در مجموعه ورزشی کارگران صدرا است که بازسازی این چمن تاثیر بسزایی در رشد ورزش فوتبال در این منطقه خواهد بود.
وی با بیان اینکه به دلیل عدم تکمیل بموقع و اطاله زمان ساخت مجموعه ورزشی کارگران صدرا بخش‌هایی از سازه های ساختمان جایگاه تماشاگران زمین فوتبال این مجموعه فرسوده و نیازمند بازسازی و بهسازی است،گفت: بخش‌های ورزشی جهت رشته های مختلف ، محوطه سازی ، پارکینگ و تامین آب مورد نیاز این مجموعه از ضروریاتی است که باید پیش بینی شود و در دستور کار قرار گیرد.
خداپرست با توجه به موقعیت زمین در بخشی از مجموعه و تاکید بر دفع آبهای سطحی و روان آب‌های اطراف مجموعه ورزشی فرهنگی کارگران صدرا این امر را نیازمند همکاری شهرداری این شهر جدید دانست و افزود: تشکیل کارگروه‌های فنی ، عمرانی و ورزشی می تواند در جهت تخصصی نمودن مسیر تکمیل این مجموعه و رفع مشکلات آن کمک شایانی نماید.
وی در پایان تاکید کرد: تکمیل مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهر صدرا با بخش های مختلف، خدمتی شایسته و مناسب به جامعه کار و تلاش استان فارس خواهد بود.
بهزاد پرنیان شهردار شهر جدید صدرا نیز در ادامه این جلسه گفت: بازدید صورت گرفته بعد از جلسه مشترک با سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی طی هفته گذشته و با هدف مشارکت شهرداری در تکمیل این مجموعه ، صورت گرفته است.
بهزاد پرنیان افزود: یکی از راه های تاثیر گذار برای جلوگیری از بروز آسیب های فرهنگی و اجتماعی این است که جوانان و نوجوانان را به سمت ورزش هدایت کرد.
وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری صدرا با کلیت موضوع مشارکت در تکمیل این مجموعه موافق است و این موارد به جد پیگیری خواهد شد .
پرنیان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر صدرا حامی بزرگ تکمیل این طرح هستند اظهار داشت: وحدت رویه و همکاری و همراهی بیشتر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر منجر به راه اندازی مجموعه ورزشی کارگران شهر صدرا خواهد شد که ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شهر جدید صدرا خصوصا خانواده های کارگران را محقق خواهد کرد .
پرنیان ضمن تاکید بر لزوم توجه به نیازهای جامعه کارگری شهر صدرا گفت: شهرداری صدرا با برنامه ریزی لازم نسبت به رفع مشکلات کارگران فصلی و ساختمانی نیز اقدام خواهد کرد.
وی از مسئولین حاضر در جلسه درخواست نمود کارگروهی مشترک از کارشناسان شهرداری، چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و کارشناسان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در جهت بررسی هر چه دقیق تر موضوع تشکیل شود.
وی اظهار امیدواری کرد این بازدید و همدلی و تفاهم حاصل شده در دوران مدیریت جدید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس منجر به نتیجه مطلوب در جهت رفاه و آسایش شهروندان و جامعه کارگری شهر صدرا شود.
شهردار صدرا در پایان گفت: تکمیل مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی کارگران و ساماندهی و رفع مشکلات کارگران ساختمانی صدرا در اولویت مجموعه شهرداری صدرا قرار دارد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
703 کلیک ها  سه شنبه, 10 اسفند 1400 23:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا