هدف ما خدمتی بی منت به جامعه بهزیستی است

هدف ما خدمتی بی منت به جامعه بهزیستی است
   
هدف ما خدمتی بی منت به جامعه بهزیستی است |||| ||||

سرپرست بهزیستی استان فارس با بیان اینکه  هدف ما خدمت بی‌منت به مددجویان و جامعه هدف بهزیستی فارس است، گفت: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها مسئولیتی که به ما سپرده شده است را به نحو کامل به ثمر برسانیم.

 به گزارش راستین آنلاین  محمدرضا هوشیار افزود :
در حال حاضر تعداد ۴۲۶هزار و ۳۴۱نفر مددجو تحت پوشش بهزیستی فارس هستند و از این تعداد ۷۴ هزار و ۴۰۱نفر مستمری ماهیانه دریافت می کنند.
سرپرست بهزیستی فارس کمک به همنوعان را از عالی ترین صفات و ویژگی‌های انسانی دانست و گفت کمک کردن و نوع‌دوستی تنها منحصر به کمک مالی نیست، بلکه حمایت و پشتیبانی مناسب و بهنگام از افرادی که نیازمند یاری هستند به هر شکل ممکن کار خیر و خدمت به همنوع محسوب می گردد، چرا که همراهی و حمایت معنوی از مددجویان در کنار کمک‌ها و حمایت‌های مادی آثار و تبعات مثبت خود را در در دراز مدت در زندگی افراد به جا خواهد گذاشت. در این رابطه تشکل ها و موسسات خیریه که از شرکاء اجتماعی سازمان محسوب می گردند نقش مهمی در همراهی ارائه خدمت به جامعه هدف دارند .
 هوشیار در ادامه ضمن تقدیر از حسن اعتماد دکتر ایمانیه استاندار فارس بابت تصدی این مسئولیت و اهتمام استاندار فارس در امور خیریه ،از خیرین درخواست نمود که همانند گذشته در خدمت رسانی به نیازمندان و جامعه هدف یاریگر بهزیستی فارس باشند.
سرپرست بهزیستی فارس: داشتن روحیه جهادی را بستر مناسبی برای ارائه خدمت بی منت به آحاد جامعه هدف دانست و گفت این مسئولیت‌ها نزد ما امانت است و دقت کنیم که در فرصت محدود امانت داری از مسیر منحرف نشویم .
وی کار در بهزیستی را از جمله نعمت های پروردگار دانست و تاکید نمود خداوند ما را شکر گزار این نعمت قرار دهد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
811 کلیک ها  یکشنبه, 08 اسفند 1400 13:15
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا