ارائه خدمات توانبخشی به افراد دارای معلولیت در جامعه عشایری

مدیر کل امور عشایر فارس گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و به منظور گسترش ارائه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه، CBR افراد دارای معلولیت عشایر تفاهم نامه چهارجانبه انعقاد شد .

به گزارش راستین آنلاین روح اله بهرامی بیان داشت: با پیگیری اداره کل امور عشایر و همکاری اداره کل بهزیستی استان فارس ، توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR برای توانخواهان جامعه عشایری راه اندازی و تاکنون با توجه به پیش بینی 3000 نفری توانخواهان عشایر استان، تعداد 1640توانخواه عشایری شناسایی و خدمات لازم به آنها ارایه می شود. 
وی افزود : این تفاهم نامه چهارجانبه مابین اداره کل امور عشایرفارس، اداره کل بهزیستی، آموزش و پرورش عشایر و سپاه عشایر استان جهت ارائه خدمات به جامعه عشایری و حل مشکلات معلولین منعقد و امضاء گردید. 
مدیر کل امورعشایر فارس هدف از امضاء این تفاهم نامه را شناسایی، نیازسنجی و ارائه خدمات آموزشی، توانمندسازی و خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه به جامعه عشایری دانست و ابراز امیدواری نمود با توجه به نیاز جامعه عشایری به این طرح بتوانیم با همکاری و همدلی که بین دستگاه های مربوطه این اداره کل بهزیستی، طرح را عملیاتی کنیم و اثر بخشی آن را در ارتقاء وضعیت معلولین در خانوارهای عشایری ببینیم .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
267 کلیک ها  یکشنبه, 08 اسفند 1400 11:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا