چهارمین جشنواره ابوذر فارس با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

چهارمین جشنواره ابوذر فارس با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد
   
چهارمین جشنواره ابوذر فارس با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد |||| ||||

چهارمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان فارس، با معرفی برگزیدگان طی یک مراسم محدود، به کار خود پایان داد.

به گزارش راستین آنلاین دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس، شنبه ۷ بهمن در مراسم فرجامین این رویداد، گفت: این دوره از جشنواره، در هشت محور خبر، یادداشت و مقاله، گزارش، مصاحبه، تیتر،فیلم خبری و عکس و بخش "خبر جریان ساز"، ۴۶۰ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره در استان فارس ارسال شد که آثار ۳۵ نفر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.

ابراهیم شیشه‌گر، محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را جهش تولید، امیدآفرینی، ظرفیت های کشاورزی استان، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن شناسی، آسیب‌های احتماعی، بیانیه گام دوم، کمک مومنانه، مدافعان سلامت و شهدای رسانه ای، سبک زندگی، فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی، ذکر کرد.

او ضمن بیان اینکه متاسفانه به خاطر وضعیت قرمز و شرایط خاص کرونایی استان، امکان برگزاری جلسه حضوری اختتامیه در دهه فجر امسال محقق نشد،  هدف از برگزاری جشنواره ابوذر را شناسایی، ایجاد انگیزه، شور و نشاط در اصحاب رسانه عنوان کرد.

شیشه گر با اشاره به اینکه استان فارس فعالیت های بسیار خوب رسانه ای در تمام حوزه ها دارد، گفت: در جشنواره امسال هر فرد می‌توانست در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند که از بین آثار ارسالی خانم مریم مرادی، فاطمه حبیبی و سعیدرضا امیرآبادی عناوین اول تا سوم بخش گزارش تحلیلی را از آن خود کردند در این بخش آقای محسن نیدانی و خانم سمیه انصاری فرد نیز حائز عنوان شایسته تقدیر شد.

 وی افزود: در بخش تیتر سعیدرضا امیرآبادی با تیتر "سرنوشت مرغ ها در انتظار گوسفندان" عنوان نخست، زهرا زارع‌پور با تیتر "آزمایش در آزمایش خصوصی‌سازی مردود شد" عنوان دوم و محمدامین افشارپور با تیتر "شیرازگردی ویروس با اتوبوس" برگزیده سوم و در بخش مقاله و یادداشت آقای محمد عسلی برگزیده اول،  سید علی اصغر موسوی و ابراهیم عباسی برگزیده دوم ، آقای احمدرضا سهرابی برگزیده سوم، همچنین خانم ها لیلا غضنفری و زهرا حیدری به عنوان شایسته تقدیر به عنوان نفرات برگزیده جشنواره امسال انتخاب شدند.

دبیر جشنواره ابوذر فارس گفت: در بخش مصاحبه نیز فاطمه ایزدی برگزیده اول، آقای جلال الدین عرفانی برگزیده دوم ، راضیه نجار نفر سوم و همچنین آقای حسین حسن پور به عنوان شایسته تقدیر برگزیده شدند. 

او گفت: آقایان امین برنجکار برگزیده اول، امین فایضی و امیر صادقیان برگزیدگان دوم، رضا قادری و سهیلا ستایش برگزیدگان سوم و احمدرضا مداح و محمدحسین نیکوپور به عنوان شایسته تقدیر بخش عکس چهارمین جشنواره ابوذر فارس انتخاب شدند.

شیشه گر با بیان اینکه در بخش «کاریکاتور»، «موشن گرافیک» و صفحه آرایی، به علت به حد نصاب نرسیدن آثار، برگزیده ای نداشتیم، افزود: در بخش "خبر جریان ساز" آقای سعید پرویزی از خبرگزاری صدا و سیما به خاطر گزارش های متعدد تاثیرگذار و جریان ساز و آقای علی فتحی فرد از بسیج رسانه مرودشت به خاطر پیگیری جدی مطالبات مردمی در رسانه نیز به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

این فعال رسانه‌ای، تجلیل از سیروس خلیقی، به واسطه یک عمر فعالیت رسانه‌ای و گرامیداشت مرحوم سید حجت‌الله موسوی تصویربردار باشگاه خبرنگاران جوان را از ویژه برنامه‌های این دوره اعلام و اضافه کرد: آثار منتخبین به مرحله کشوری راه یافته است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
371 کلیک ها  شنبه, 07 اسفند 1400 14:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا