اهدا خون ،اهدا زندگی / زندگی را به بیماران نیازمند به خون ببخشیم

اهدا خون ،اهدا زندگی / زندگی را به بیماران نیازمند به خون ببخشیم
   
اهدا خون ،اهدا زندگی / زندگی را به بیماران نیازمند به خون ببخشیم |||| ||||

 در پی کاهش شدید ذخایر خونی در استان فارس گفت: مردم همیشه در صحنه استان فارس با حضور در مراكز انتقال خون و شركت در اين امر خداپسندانه، خون تازه‌ای را به رگ های استان تزریق خواهند کرد.

به گزارش راستین آنلاین با توجه به اعلام اداره کل انتقال خون استان فارس، در خصوص کاهش شدید ذخایر خونی به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ و نیاز مبرم بیماران اورژانسی و کودکان تالاسمی به خون و فراورده هاي آن، رزمایش سراسری نذر خون به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس و به مناسبت ایام مبعث نبی مکرم اسلام (ص) برگزار شد، در همین راستا به گفتگو با مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس پرداختيم.
ترگل برنده بیان کرد که پیرو درخواست اداره کل انتقال خون استان فارس و شرایط بحرانی کاهش ذخایر خونی استان ؛ به دليل قرار گرفتن در پيك ششم بیماری کووید ۱۹، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس با دعوت از نواحی مقاومت سراسر استان و بسیج کنندگي آحاد مردم؛ رزمایش نذر خون را همچون ادوار گذشته آغاز کرد.
وی در ادامه گفتگو با اشاره به آغاز رزمایش نذر خون به صورت نمادین از امروز به مدت ده روز بیان کرد که از آنجایی که همواره بسیج جامعه زنان، طلایه دار حرکت های شور آفرین در عرصه‌های مختلف می باشد،در آستانه نزدیک شدن به مبعث پیامبر اسلام (ص)، و با هدف نجات بيماران نيازمند، رزمایش نذر خون را با دعوت عمومی از آحاد جامعه برگزار می گردد.
برنده در ادامه گفتگو، با اشاره به حضور کارکنان در رزمایش نذر خون اظهار داشت که سازمان بسیج جامعه زنان به عنوان بزرگترین تشکل مردمی، از ظرفيت بسيار بالایی در راستای برقراری ارتباط وتعامل با سازمان هاي دولتي و مردمي برخوردار است و در همين راستا طي هماهنگي كه با خانم زهرا يقطين مديركل امور زنان و خانواده استانداري صورت گرفته است، قرار است كه تمام کارکنان دولت اعم از خواهران و برادران، روز سه شنبه سوم اسفند ماه با حضور در پایگاه های ثابت انتقال خون نمازی و قوامی در این عمل خداپسندانه شرکت نمايند. ایشان ادامه داد که این نکته نیز باید عنوان کرد كه نواحي پنجگانه شيراز با حضور در دو پایگاه ثابت انتقال خون نمازی و قوامی در زمان های تعیین شده، در اين رزمايش بزرگ و معنوي شركت نمودند‌
وی در ادامه گفتگو با اشاره به شروع رزمایش نذر خون از ابتداي سال ١٣٩٩ تاكنون؛ بيان كردند كه طرح نذر خون ، طی چندین مرحله به صورت مستمر در مناسبت هاي مختلف اجرا شده که خوشبختانه تاثيرات چشمگيري را نيز به دنبال داشته است.
این مسئول در پایان با دعوت از تمام آحاد جامعه جهت شرکت در این عمل خداپسندانه اظهار داشت که با توجه به كاهش سطح ذخاير خوني در استان فارس، مردم فهیم استان، که در تمام عرصه ها همواره پیشقدم و پیش رو بوده اند ، اکنون نيز با حضور در پایگاه های ثابت انتقال خون، نمازی و‌ قوامی که همه روزه از ساعت 8صبح تا 19 آماده خدمت رسانی به همه آحاد جامعه هستند، با اهداي خون خود ، زندگي دوباره اي به بيماران نيازمند اهدا خواهند کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
289 کلیک ها  سه شنبه, 03 اسفند 1400 08:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا