جلوگیری از پیشرفت حاشیه نشینی با حمایت از مشاغل خانگی بانوان روستایی

جلوگیری از پیشرفت حاشیه نشینی با حمایت از مشاغل خانگی بانوان روستایی
   
جلوگیری از پیشرفت حاشیه نشینی با حمایت از مشاغل خانگی بانوان روستایی |||| ||||

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز، بر ایجاد بستری مناسب برای توسعه اشتغال بانوان روستایی تاکید کرد وافزود: حمایت از مشاغل خانگی بانوان روستایی، گزینه ای مناسب برای ایجاد امنیت شغلی آنها، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و پیشرفت حاشیه نشینی است.

 
به گزارش راستین آنلاین افسانه  خواست خدایی در حاشیه آیین طرح بشری، ایجاد آسیبهای اجتماعی را یکی از پیامدهای حاشیه نشینی دانست و افزود: مهاجرت روستاییان با فرهنگهای متنوع و ساکن شدن برخی از آنها در حاشیه شهرها و مناطق محروم به دلیل پایین بودن سطح اقتصادی، معضلات اجتماعی بسیاری به بار می آورد که جلوگیری از این امر باید در راس فعالیتهای مسئولین باشد.
 
 رییس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه حمایت از مشاغل خانگی علاوه بر در آمدزایی برای بانوان، سبب حمایت از مهارت های آنها نیزمی شود، افزود: در راستای حمایت از اشتغال بانوان، فضایی برای عرضه تولیدات خانگی در شهر باید ایجاد شود که ایجاد بازار فروش مناسب، می تواند گامی موثر در راستای ارتقا توانمندی بانوان باشد.
 
گفتنی است طرح بشری با هدف توانمندی بانوان روستایی و صنایع دستی آنان با حضور افسانه خواست خدایی رییس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر حقیقی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز و به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای ظفرآباد، پایگاه گل نرگس سازمان آموزش و پرورش استان فارس و اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در روستای ظفرآباد برگزار شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
283 کلیک ها  شنبه, 30 بهمن 1400 14:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا