آمادگی هر گونه همکاری با شیر خوارگاه حضرت ولیعصر (ع ) را داریم

آمادگی هر گونه همکاری با شیر خوارگاه حضرت ولیعصر (ع ) را داریم
   
آمادگی هر گونه همکاری با شیر خوارگاه حضرت ولیعصر (ع ) را داریم |||| ||||

جانشین فرماندهی قرارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد، گفت: به منظور رفع مشکلات شیرخوارگاه حضرت ولیعصر(عج) به عنوان تنها شیرخوارگاه استان فارس آمادگی هرگونه همکاری داریم.

 
به گزارش راستین آنلاین  سرهنگ پاسدارهاشم جمالی، جانشین فرماندهی قرارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس امروز، 27 بهمن در رأس هیئتی با همراهی کشفی، مدیرکل بهزیستی استان از مرکز شیرخوارگاه حضرت ولیعصر(عج) شیراز بازدید کرد.
جمالی در این بازدید ضمن بررسی مشکلات و نیازمندی‌های این مرکز بر ضرورت هم‌افزایی نهادها با یکدیگر برای رفع مشکلات این مرکز تأکید کرد و گفت: به منظور رفع مشکلات شیرخوارگاه حضرت ولیعصر(عج) آمادگی هرگونه همکاری داریم.
وی با تأکید بر اینکه سپاه همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد، گفت: به منظور خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی مأموریت‌های مختلفی را در طول سال انجام می‌دهیم که قطعاً از این به بعد هم یاری‌رسان این مرکز خواهیم بود.
یادآور می‌شود، شیرخوارگاه حضرت ولیعصر(عج) شیراز تنها شیرخوارگاه استان فارس است که در شهر صدرا واقع شده است و در آن از 90 کودک نگه‌داری می‌شود و از محل کمک‌های خیران اداره می‌شود. در پایان هدایایی در قالب بسته‌های فرهنگی آموزشی تفریحی و سبد کالا جهت کودکان و همچنین هدایایی به کادر آن مرکز اهدا شد و از حسین کشاورز، خیر ثابت این مرکز تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
544 کلیک ها  چهارشنبه, 27 بهمن 1400 21:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا