چرا مردم از امکانات پیش پا افتاده محروم مانده اند / مسولین باید اقدامات لازم را اجرایی کنند

چرا مردم از امکانات پیش پا افتاده محروم مانده اند / مسولین باید اقدامات لازم را اجرایی کنند
   
چرا مردم از امکانات پیش پا افتاده محروم مانده اند / مسولین باید اقدامات لازم را اجرایی کنند |||| ||||

چرا باید مردم چند منطقه را از امکانات پیش پا افتاده مثل داشتن یک خط اتوبوس برای رفع مشکلات رفت و آمد؛ محروم کرد؟ 

 
 
به گزارش راستین آنلاین رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز در نشستی که شنبه ۲۴بهمن با حضور  نمایندگان مردم و مسئولین  برگزار شد ، درمورد مشکلات شهرستان ها و روستا های این کلانشهر گفت و از فرماندار تقاضای راهکارهای مفید برای رفع این مشکلات کرد.
 
محمد تقی تذروی در جمع اعضای شورای شهر با بیان اینکه در تلاش برای مشکلات شهروندان هستیم گفت : متأسفانه روستاییان و شهرستان های استان در حال حاضر با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، که با کمک دستگاه های اجرایی آن ها را رفع می کنیم .
به گفته او مشکلاتی از قبیل نداشتن امکانات امدادی مانند ایستگاه آتش نشانی، پایگاه اورژانس و وضعیت نامناسب جاده ها، نداشتن وسیله حمل و نقل عمومی وجود دارد که باید برای برطرف کردن آن ها هر چه سریع تر باید اقدام کرد.
 
تذروی در ادامه سخنان خود برای حل مشکلات گفت : از فرمانداری شیراز در خواست کمک داریم تا در این مسیر ما را همراهی کند.
 
 عضو شورای شهر شیراز به نداشتن ایستگاه آتش نشانی در مجموعه قره باغ اشاره کرد و افزود : با توجه به اعلام آمادگی خیرین این منطقه امیدواریم با برآورد هزینه و با کمک نماینده گان مجلس این ایستگاه راه اندازی شود 
 
تذروی ادامه داد: داشتن ایستگاه آتش نشانی و پایگاه اورژانس در هر روستا و شهرستانی از ضروریات است و باید در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.
 
او یکی دیگر از مشکلات مردم قره باغ را مسیر رفت وآمد اعلام کرد و گفت: کارشناسان مربوطه اعلام کردند تا زمانی که زیر ساخت های جاده این منطقه استاندارد سازی نشود نمی توان اتوبوس های اتوبوسرانی را وارد دهستان کرد؛ در این خصوص نیز باید اقدام و به ر فع این مشکل پرداخت.
 رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز با ابراز ناراحتی بیان کرد: چرا باید مردم چند منطقه را از امکاناتی پیش پا افتاده مثل داشتن یک خط اتوبوس برای رفع مشکلات رفت و آمد؛ محروم کرد؟ 
گفتنی است در پایان تذروی از فرماندار شیراز برای رفع نیاز های واجب و حیاتی شهروندان تقاضای مساعدت های لازم و فوری را کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
299 کلیک ها  یکشنبه, 24 بهمن 1400 12:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا