دانشجویان به جای مصادیق بر مسئله‌ها تمرکز کنند

دانشجویان به جای مصادیق بر مسئله‌ها تمرکز کنند
   
دانشجویان به جای مصادیق بر مسئله‌ها تمرکز کنند |||| ||||

جانشین رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد: دانشجویان به جای تمرکز بر مصادیق، بر مسئله‌ها تمرکز کنند و ببینند که نارسایی‌ها چه بوده که سبب بروز مشکل شده و در کدام قسمت‌ها خلأ قانونی و عدم نظارت وجود داشته است.

به گزارش راستین آنلاین علیرضا کیخا یکشنبه ۲۴ بهمن در ویژه‌برنامه کشوری «دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی» که از سوی بسیج دانشجویی فارس برگزار شد، خواستار توجه نسل جوان به اهداف انقلاب و امام(ره) شد و گفت: دانشجو نباید مشغول حواشی و حوادثی باشد که سبب فراموشی هدف کلان انقلاب اسلامی شود.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حکومت الهی و عدالت را برقرار کرد، افزود: انقلاب اسلامی در فضایی پیروز شد که کسی برابر قدرت‌های جهانی توانایی مقابله کردن و ایستادگی نداشت.

کیخا ضمن اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با قدرت و شکوه خود، دو قطبی شرق و غرب مادی را برهم زد، گفت‌وگو و وابستگی را دو مقوله جدا از هم برشمرد و گفت: علت مخالفت دشمنان انقلاب اسلامی با توسعه صنعت هسته‌ای ایران ترس از بمب اتم و کلاهک هسته‌ای نیست بلکه آن‌ها از استقلال سیاسی، فرهنگی، علمی و... ایران می‌ترسند.

جانشین رئیس سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: دانشجو نباید نسبت به آینده ناامید باشد بلکه با واقع‌نگری پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را ببیند.

او با بیان اینکه فریاد مداوم از عقب‌ماندگی‌ها سبب ایجاد ناامیدی در جامعه می‌شود، ادامه داد: دانشجو در جغرافیای خود باید تمام ابعاد انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب را نسبت به زمان قبل از انقلاب ارزیابی کند و آن زمان است که حقیقت تأثیر شگفت انقلاب نمایان می‌شود.

کیخا با بیان اینکه دانشجو باید روایت درستی از تمام ابعاد قبل و بعد از انقلاب داشته باشد، افزود: ساختار انقلاب اسلامی ضدفساد و مسیر حرکت انقلاب به سمت رشد و روشنایی است. دانشجویان به جای تمرکز بر مصادیق، بر مسئله‌ها تمرکز کنند و ببینند که نارسایی‌ها چه بوده که سبب بروز مشکل شده و در کدام قسمت‌ها خلأ قانونی و عدم نظارت وجود داشته است.

جانشین رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: کلان پروژه نفوذ در کشور و محقق نشدن عدالت، به دلیل استفاده از افرادی بوده که نسبتی با مسئولیت خود نداشته و سبب اخلال در سیستم شده‌اند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
275 کلیک ها  یکشنبه, 24 بهمن 1400 11:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا