مرکز مشاوره و آموزش بهارنکو در سروستان راه اندازی شد

بیست و هشتمین نمایندگی بهارنکو در فارس با هدف تسریع و تسهیل خدمات مشاوره ای افتتاح شد.

 
به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در آخرین روز از دهه مبارک فجر، مرکز آموزش و مشاوره بهارنکو در شهرستان سروستان استان فارس افتتاح شد.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از  روابط عمومی بهارنکو مرکز آموزش و مشاوره بهارنکو، با همت معاونت بهداشت و نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین شورای خیرین تأمین سلامت این شهرستان افتتاح و به بهره برداری عموم رسید.
 
این راه اندازی در ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ و با حضور عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان، محسن پورزارعی فرماندار ،مسئولین نمایندگی های بهارنکو در فارس و سروستان، اعضا معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شورای خیرین تامین سلامت برگزار شد .
 
گفتنی است : مبلغی بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال تامین اعتبار ،با هدف نهادینه سازی سبک زندگی بر اساس تعالیم و ارزش های اسلامی و ایرانی و همزمان با گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی افتخار آمیز جمهوری اسلامی ایران ،در جهت خدمت رسانی به عموم و مخصوصا زوج های جوان،تسریع و تسهیل در رسیدگی به مشاوره الزامی پیش از ازدواج و همچنین مشاوره خانواده ها پس از ازدواج، به کار گرفته شد .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
357 کلیک ها  شنبه, 23 بهمن 1400 17:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا