امحاء ۱۸ تن مواد مخدر در شیراز

طی مراسمی با حضور مسئولان و اعضای دبیرخانه ستاد مبارزه با موادمخدر استان فارس، بالغ بر ۱۸ تن انواع موادمخدر کشف شده، در شیراز امحاء شد.

 
به گزارش راستین آنلاین فرمانده انتظامی استان فارس صبح چهارشنبه ۲۰ بهمن در حاشیه مراسم امحاء موادمخدر غیردارویی در شیراز، گفت: با تلاش دستگاه‌های متولی نسبت به جمع آوری سه هزار و٩٩٠ معتاد متجاهر اقدام شده و فضای عمومی استان نسبت به گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده و البته حتی یک معتاد متجاهر هم نباید در خیابان‌ها داشته باشیم.
 
سردار رهام‌بخش حبیبی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۸۰۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز از ابتدای انقلاب تاکنون در راستای مقابله با مواد مخدر تقدیم انقلاب شده‌اند و در استان فارس نیز ١١٢ شهید در راستای مقابله با مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.
 
او با بیان اینکه بیش از ۵١ تن مواد مخدر امسال در فارس کشف شده است، افزود: در این راستا بیش از ۵٨٠ قاچاقچی، ٢٩١ توزیع کننده عمده و بیش از ۴ هزار و ۵۶٧ خرده فروش دستگیر شده‌اند. 
 
فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه امحاء ۱۸ تن انواع موادمخدر به صورت نمادین انجام شد، اصحاب رسانه را از ارکان مهم اجتماعی و عاملی تاثیرگذار برای کاهش معضلات اجتماعی دانست و تاکید کرد: می‌توان با استفاده از ظرفیت رسانه زمینه کنترل مشکلات اجتماعی را فراهم کرد. 
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مین امروز میدان نبرد، فضای مجازی است و فرماندهان میدان نبرد هم رسانه‌ها هستند که با نگارش و ضبط آن آرامش و آسایش را برای مردم به ارمغان می‌آورند. 
 
او با بیان اینکه گوشه‌ای از این میدان نبرد، بحث مواد مخدر است و خانواده‌ها باید مراقب باشند، چرا که ارائه و ساخت آن به صورت صنعتی در این فضا، مردم ایران را نشانه گرفته است، تاکید کرد: تمام ارکان انقلاب باید نگاه ویژه‌ای به موضوع اعتیاد و مواد مخدر داشته باشند و رسانه‌ها هم باید در این راستا محکم و مقتدر باشند، چرا که این موضوع خانواده‌ها را از هم می‌پاشد.
 
حبیبی یادآور شد: با تلاش دستگاه‌های متولی نسبت به جمع آوری سه هزار و٩٩٠ معتاد متجاهر اقدام شده و فضای عمومی استان فارس نسبت به گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده است. البته ذکر این نکته مهم است که حتی یک معتاد متجاهر هم نباید در خیابان باشد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس نیز در این مراسم بیان کرد: فارس یکی از مسیرهای تبادل بخشی از مواد مخدر ورودی به کشور محسوب می‌شود.
 
سرهنگ حسینی عنوان کرد: فارس در مبارزه با مواد مخدر پیشرو بوده و علی‌رغم فاصله‌ای که با استان‌های مرزی دارد مقادیر زیادی از مواد مخدر را کشف می‌کند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
256 کلیک ها  چهارشنبه, 20 بهمن 1400 12:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا