انجام مقدمات برای برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای فارس در سال ۱۴۰۲

انجام مقدمات برای برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای فارس در سال ۱۴۰۲
   
انجام مقدمات برای برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای فارس در سال ۱۴۰۲ |||| ||||

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیق بخشی این فرهنگ در نسل جدید، لزوم برنامه‌ریزی و انجام مقدماتی برای برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای فارس در سال ۱۴۰۲ را متذکر شد.

 
به گزارش راستین آنلاین سردار یدالله بوعلی پنج‌شنبه ۷ بهمن در دیدار با مسئولان ستاد کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: امروز یکی از نیازهای اصلی قشر نوجوان و جوان کشور آشنایی با الگوهای شاخص سبک زندگی ایرانی اسلامی است و بهترین الگو در این زمینه زندگی شخصی و اجتماعی شهدای والامقام دفاع مقدس است.
 
او با بیان اینکه راویان و روایتگران دفاع مقدس پیام آور و پیک فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های جدید هستند، افزود: هنر روایتگری و تولید آثار فاخر و مخاطب پسند در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت هم پیام حماسه آفرینی شهدا را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط می‌کند و هم آن را عرصه ملی و بین‌المللی برای همگان به نمایش می‌گذارد.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در عرصه روایتگری نیازمند نوآوری و خلاقیت در قالب‌های فرهنگی و هنری هستیم، گفت: در همین راستا مسابقه بزرگ تلویونی «روای_شو» با هدف شناسایی استعدادهای برتر در زمینه روایتگری با همکاری سپاه فجر، صدا و سیمای استان فارس و شهرداری شیراز همراه با اهدای جوایز نفیس به برگزیدگان برگزار می‌شود.
 
بوعلی با بیان اینکه عموم هنرمندان می‌توانند با تولید آثار فاخر در این مسابقه تلویزیونی شرکت کنند، گفت: این مسابقه در فصول مختلف به موضوع روایتگری در حوزه ایثار و شهادت استان فارس و سپس در سطح کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.
 
فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های شاخص فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت بصورت مستمر در استان فارس پیگیری می شود و این‌ها مقدمه ای برای برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای فارس در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد بود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
439 کلیک ها  پنج شنبه, 07 بهمن 1400 13:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا