چاپ کردن این صفحه

آغاز آرشیو الکترونیکی دفاتر اسناد رسمی در فارس

آغاز آرشیو الکترونیکی  دفاتر اسناد رسمی در فارس
   
آغاز آرشیو الکترونیکی  دفاتر اسناد رسمی در فارس |||| ||||

تصویربرداری و اسکن دفاتر قدیمی اسناد رسمی به منظور حفاظت از مفاد مندرج در آن با همکاری کانون سردفتران استان فارس آغاز شد.

 
به گزارش راستین آنلاین مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین گفت : اسکن و آرشیو الکترونیکی دفاتر اسناد رسمی به منظور حفاظت و نگهداری از مفاد مندرج در دفاتر قدیمی و در راستای حفظ حقوق اشخاص در اسناد تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی و جلوگیری از سوء استفاده و جعل با اعتبار بخشی به اسناد و ایجاد بهداشت و نظم حقوقی صورت پذیرفته است .
 
او در ادامه سخنان خود این امر را در راستای ارائه خدمات الکترونیکی در اجرای سند تحول قضایی و تبصره ۳۵ آئین نامه دفاتر اسناد رسمی برشمرد.
 
سید مهدی هاشمی با بیان به اینکه اسکن و آرشیو الکترونیکی دفاتر اسناد رسمی در راستای حفظ حقوق اشخاص در اسناد تنظیمی است ، عنوان کرد : با جدیت اجرای بهینه این فرایند را دنبال می کنیم.
او جایگاه دفاتر اسناد رسمی در همگامی با ادارات ثبت اسناد و املاک در راستای نیل به اهداف ثبت نوین را مطلوب توصیف کرد و گفت : تمامی دفاتر مکلفند نسبت به اسکن و آرشیو دفاتر خود اقدام کنند.
گفتنی است با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک و رئیس کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی فارس و به صورت هم زمان تصویر برداری از دفاتر اسناد رسمی را در چند شهرستان فارس از جمله شیراز و مرودشت آغاز کردند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
889 کلیک ها  پنج شنبه, 07 بهمن 1400 09:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط