لغو برگزاری سومین میز خدمت محله محور شورای شهر شیراز در منطقه سه شهرداری

لغو برگزاری سومین میز خدمت محله محور شورای شهر شیراز در منطقه سه شهرداری
   
لغو برگزاری سومین میز خدمت محله محور شورای شهر شیراز در منطقه سه شهرداری |||| ||||

مسلم خانی مهرآبادی از لغو برگزاری سومین جلسه میز خدمت محله محور شهید دادالله شیبانی شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه سه شهرداری با توجه به ابتلا تعدادی از پرسنل شهرداری این منطقه خبر داد.

 
 
به گزارش راستین آنلاین مسلم خانی مهرآبادی دبیر قرارگاه مشترک جهادی میز خدمت محله محور شهید دادالله شیبانی شورای اسلامی و فرمانداری شیراز گفت: سومین قرارگاه مشترک میز خدمت محله محور شهید دادالله شیبانی شورای اسلامی شهر شیراز که پیش از این برنامه ریزی شده بود، با مشورت ستاد پیشگیری از کرونا ویروس، لغو گردید.
خانی مهرآبادی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی که از مهم ترین نکات پیشگیری از گسترش سویه جدید کرونا ویروس است، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر شیراز که خود از ابتدا در کنار ستاد کرونا بوده، پس از ارزیابی شرایط منطقه تصمیم به این اقدام گرفته است.
وی با تشکر و قدردانی از اعضای قرارگاه مشترک میز خدمت در شهرداری منطقه سه که برای اجرای این برنامه زحمات بسیاری متحمل شده اند، گفت: امیدواریم به زودی شاهد بهتر شدن شرایط بوده و بتوانیم در اولین فرصت مناسب این برنامه را عملی و به اجرا درآوریم.
گفتنی است؛ پیش از این قرار بود سومين قرارگاه مشترک جهادی ميز خدمت محله محور" شهيد دادالله شيباني" شوراي اسلامي شهر شيراز چهارشنبه شش بهمن ماه در منطقه سه شهرداری شیراز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، مدیران و معاونین شهرداری شیراز، دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و همراهی اصحاب رسانه برپا شود.هدف از برپایی این میز خدمت شناسایی مشکلات منطقه، هم افزایی برای حل چالش های شهری و گفتگوی بی پرده و رودررو با مردم با همکاری دستگاه های مختلف عنوان شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
662 کلیک ها  سه شنبه, 05 بهمن 1400 12:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا