پشتیبانی از نهضت حسینی همچنان ادامه دارد / خادم ایثارگرانیم

پشتیبانی از نهضت حسینی همچنان ادامه دارد / خادم ایثارگرانیم
   
پشتیبانی از نهضت حسینی همچنان ادامه دارد / خادم ایثارگرانیم |||| ||||

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز سه شنبه ۵ بهمن در آیین اختتامیه ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی با بیان به اینکه محور جریان دفاع از حق و ولایت را حضرت فاطمه (س) هدایت می کنند، گفت : زنان عاشورایی هستند که از نهضت حسینی پشتیبانی کردند و این پشتیبانی هنوز هم ادامه دارد.

 
به گزارش راستین آنلاین سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با یاد آوری این مطلب که یکی از محوری ترین اشعار این کنگره حضرت زینب (س) بوده است ، افزود : تعبیر بزرگی شاهدیم که «حضرت زینب (س) خودش مدافع حرم است».
 
او در ادامه سخنان خود گفت : امروز به دیدار با 2 خانواده شهید و جانباز نخاعی گردنی رفتم در این دیدارها معرفت دیدم.
 
امروز دیدم که همه مادران شهدا ، امید، معرفت و دفاع از اسلام را به نمایش گذاشته اند و این عظمت را من نتوانستم درک کنم و خود را در مقابل آن حقیر می دانم.
 
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه مادران ذره ای از قدمی که برداشتند پشیمان نیستند، چرا که با خدا معامله کردند، عنوان کرد: مادران شهید از حرکت کوتاه نیامده اند و این باعث می شود تا تجلی نهضت همواره ادامه داشته باشد. 
 
قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه وقتی زبان ما در گفتار توانایی ندارد از زبان هنر و شعر برای گفتار و رساندن منظور استفاده می کنیم ، بیان کرد ؛ هر ابزاری می تواند در خدمت الله باشد و یا در خدمت شیطان قرار گیرد.
 
او افزود: در برنامه جدید سازمان بنیاد شهید آماده است که محور برنامه های این سازمان استان ها باشند و تمرکززدایی شکل گیرد.
 
قاضی زاده هاشمی در پایان با اشاره به اینکه این عزت و افتخار امروز به خاطر خون شهدا بوده است و همه ما وظیفه داریم از این خون صیانت کنیم، افزود: وظیفه بنیاد شهید شناساندن چهره واقعی ایثار و شهادت به جامعه است.
 
وی با اشاره به اینکه تمام مقاومت شهدا عاشقانه بوده است و هنر زبان عشق است و چه هنرمندی از آن بالاتر که جان را در کف اخلاص بگذاری و عشق بازی کنی، تاکید کرد: حضرت سیدالشهدا (ع) در وجود شهدا متجلی است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
316 کلیک ها  سه شنبه, 05 بهمن 1400 12:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا