حضور جامعه دانشگاهی فارس در رویداد ملی “روایت حقایق“

حضور جامعه دانشگاهی فارس در رویداد ملی “روایت حقایق“
   
حضور جامعه دانشگاهی فارس در رویداد ملی “روایت حقایق“ |||| ||||

معاون سیاسی و فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس از برگزاری و حضور مجموعه نهاد استان در جشنواره ملی دانشجویی رویداد “روایت حقایق” خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام مرتضی کوهی سه‌شنبه ۵ بهمن در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای مطالبه‌ مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت و اطلاع‌رسانی گام دوم انقلاب وبرگزاری رویداد ملی دانشجویی “روایت حقایق” قرار است مجموعه دانشگاهی دفاتر نهاد استان برای بازگو کردن حقایق پیشرفت‌ها وافق پیشرو کشور در این شرکت کند.
 
او افزود: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس با توجه به منویات رهبری تلاش دارد با استفاده از نخبگان دانشگاهی در حوزه‌های مختلف پزشکی در این رویداد ملی که ۱۴ محورهای است با هدف ایجاد جنبش دانشجویی در«جهاد تبیین» و مقابله با جریان‌های گمراه‌ کننده و از جمله مواردی که توسط دشمنان تحریف‌شده در قالب گفتمان سازی تبیین حقایق؛ قرارگاه دانشجویی راه‌اندازی شود و برای انجام این مهم حضور گسترده داتشه باشند.
 
این استاد دانشگاه با اشاره به مهم‌ترین موضوعات این جشنواره که تبیین حقیقت امام خمینی (ره) و مکتب او، تبیین حقیقت و تولیدات علوم انسانی اسلامی، تبیین حقیقت عدالت‌خواهی، آرمان‌خواهی و مطالبه گری و تبیین کارآمدی انقلاب اسلامی از جمله محورهای این رویداد کشوری است، افزود: دانشجویان می‌توانند برای شرکت در این رویداد از طریق سایت www.jahadfarhangi.hodat.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.
 
او رویکرد و شیوه‌های حرکت انقلاب اسلامی را یکی از مهم‌ترین موضوعات امروزجامعه دانست و گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود اشاره دارند که بدون تبیین و تبیین بلیغ، قطعاً هیچ فکری و هیچ اندیشه‌ای، توفیق رواج و اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد که همین مهم بیانگر آن است در مبارزات اسلامی تبیین و روشنگری حقایق موضوعی است که رهبری به آن تأکید ویژه دارند.
 
به عقیده کوهی، نیاز امروز جامعه اسلامی بر این است که برای اعتلای ایران اسلامی در میدان تبیین گام برداریم و حقایق را روشنگری کنیم، چرا که هم‌اکنون دشمن در فضای غبارآلود سعی می‌کند موفقیت‌های کشور را به سمت‌وسو دیگری هدایت کند.
 
معاون سیاسی و فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس بهره‌گیری از توانمندی‌های دانشجویی و نسل جوان برای انجام‌ تبیین حقایق کشور یکی از پتانسیل‌های مهم را دانشجویان کشور اعلام کرد و گفت: تلاش داریم با برگزاری نشست‌های تخصصی و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی جدی‌تری انجام شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1661 کلیک ها  سه شنبه, 05 بهمن 1400 09:43
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا