برگزاری آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز

برگزاری آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز
   
برگزاری آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز |||| ||||

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان امروز دوشنبه ۴بهمن همایش تجلیل ۷۰ نفر از خانواده شهداء (مادران و همسران شهدا) به همت شهرداری منطقه دو شیراز و سپاه بقیة الله در شیراز برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین شهردار شیراز در این مراسم با بیان به اینکه مادران شهدا حق مطلب را ادا کرده‌اند ، افزود :خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران مایه دلگرمی و الهام بخشی در جامعه است.
 
سید احسان اصنافی با یاد آوری این مطلب که نباید فراموش کنیم که تمام دستاوردها و موفقیت‌های کشور را مدیون فداکاری شهدا و ایثارگرن هستیم ،عنوان کرد : این بزرگ مردان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و آسمانی شدند .
 
همچنین در این مراسم فرمانده سپاه بقیةالله (عج) شیراز گفت:مادران شهدا با صبر و فداکاری خود شهدا را برای رسیدن به آرمان های انقلاب همراهمی کردند و نقش مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست.
 
سرهنگ مجید علیپور با بیان به اینکه این افراد به عنوان یک الگوی بسیار مناسب برای ما هستند ، بیان کرد : باید اقدامات مناسبی برای معرفی شهدا و خانواده‌های آن‌ها، ترویج فرهنگ عظیم و مناسب شهادت را مبنای کار قرار دهیم. 
 
این فرمانده سپاه در شیراز، گفت: این مراسم‌ها به منظور تکریم و تجلیل از مقام شامخ این عزیزان برگزار شده است.
 
گفتنی است در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز و اعضای شورای شهر شیراز برگزار شد از همسر شهید عباس دوران، مادر شهید سلطانی، همسر شهید صمد بیات، خواهر شهید حسن‌زاده، همسر شهید دریانورد، مادر شهیدان مهدی و کریم قمری، مادر شهید علی یار جوان دوست، مادر شهید عبدالحسن حسن پور و ... تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
577 کلیک ها  دوشنبه, 04 بهمن 1400 16:44
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا