اجرای ۵هزار برنامه به مناسبت دهه فجر توسط سپاه فجر فارس

اجرای ۵هزار برنامه به مناسبت دهه فجر توسط سپاه فجر فارس
   
اجرای ۵هزار برنامه به مناسبت دهه فجر توسط سپاه فجر فارس |||| ||||

 فرمانده سپاه فجر فارس امروز دوشنبه 4 بهمن در جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت دهه فجر  از اجرای 5هزار عنوان برنامه توسط سپاه فجر استان خبر داد .

 
به گزارش راستین آنلاین سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در سطح استان به مناسبت دهه فجر اجرا می شود گفت :  جلساتی با مجموعه بالادستی در دی ماه برگزار و سیاست‌ها و اهداف در رده‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شد.
 
فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: ارائه تولیدات فرهنگی و هنری، نشست ۳۰۰ نفری مجمع جهادگران فارس، آیین بهره برداری از ۵۱۰۰ فرصت شغلی اجتماع محور، اجرای نهمین رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه به صورت محله محور، اجرای پاتوقی سرودهای موضوعی در سطح شیراز و شهرستان‌ها، جشنواره سرود فجر به صورت ملی و بین‌المللی، آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد، اجرای نذر حیاء و برگزاری نشست در فضای حقیقی و مجازی با هدف برجسته بازی نقش زنان در پیروزی انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که در ایام‌الله دهه فجر در استان اجرایی می‌شود.
 
بوعلی گفت: اجرای طرح بشری با محوریت زنان و کودکان در ۱۳۵ روستا، اجرای ویژه برنامه ریحانه انقلاب در فضلی مجازی، پرده خوانی شهدای زن، اجرای ویژه برنامه چهارشنبه‌های طلایی ، ساخت مستند روایان تولید، اجرای برنامه سفیران امید آفرین، برگزاری شیفت ایثار بدون دستمزد، برگزاری نشست بررسی ابعاد کار آینده در گام دوم انقلاب، تجلیل از مبارزین مسلمان قبل از انقلاب، برگزاری وبینارهای آموزشی در حوزه کسب و کار دانش بنیان و اجرای پویش نذر خون از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه بخش ادیان توحیدی دهه فجر امسال به عهده این اداره کل گذاشته است، گفت: برنامه‌های مفصلی از جمله غبار روبی قبور شهدا و تجلیل از خانواده ادیان توحیدی، مجموعه مسابقات متعدد، دعا و نیایش و شرکت در مراسم ۲۲ بهمن پیش‌بینی شده است.
 
حمیدرضا قانعی ادامه داد: در حوزه قرآن و عترت هم ۱۰ برنامه پیش‌بینی شده است که برگزاری محافل انس با قرآن و اجرای مسابقه کتاب از جمله آنهاست.
 
به گفته قانعی؛ برگزاری جشنواره کالا و محصولات فرهنگی، برگزاری جشنواره فیلم فجر و موسیقی فجر، برگزاری اختتامیه جشنواره سردار عشق، برگزاری جشنواره مد و لباس فجر و اکران فیلم‌های مستند نیز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام‌الله دهه فجر است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
555 کلیک ها  دوشنبه, 04 بهمن 1400 13:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا