باید بینش عمیق در دانش‌آموزان نسبت به انقلاب ایجاد کرد

باید بینش عمیق در دانش‌آموزان نسبت به انقلاب ایجاد کرد
   
باید بینش عمیق در دانش‌آموزان نسبت به انقلاب ایجاد کرد |||| ||||

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اهمیت توجه به نقشه مهندسی فرهنگی و سند تحول بنیادین در برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال، بر لزوم تعمیق بینش دانش‌آموزان نسبت به انقلاب و آرمان‌های آن تاکید کرد. 

به گزارش راستین آنلاین  محمدخلیل عسکری یکشنبه سوم بهمن درجمع اعضای کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  فارس گفت: باید در تدوین برنامه‌های دهه فجر به گونه‌ای عمل کنیم که بینش دانش آموزان نسل جدید درباره انقلاب عمیق شود.  او افزود: روح و فحوای تمام برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن توجه به برش استانی نقشه مهندسی کشور  باید برگرفته از سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب باشد. 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه اعتقاد داریم در اجرای برنامه‌ها ضمن حفظ آرمان‌ها باید نوآوری‌هایی نیز داشته باشیم، گفت: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و فرهنگیان جوان نیز می‌تواند به کیفیت بخشی اجرای برنامه‌ها دهه فجر کمک کند. 

عسکری با تاکید براینکه باید با تلقی فضای مجازی به عنوان یک فرصت بخشی از برنامه‌های مهم خود را در این حوزه اجرا کنیم، گفت: مکتب شهید سلیمانی به عنوان یک مدرسه درس آموز نیز باید در تمام فعالیت‌های پرورشی به عنوان یک محور مد نظر قرار گیرد.

  معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: می‌خواهیم در دهه فجرتاریخ انقلاب را برای بصیرت افزایی و تبیین رخدادها با ابزارهای متفاوت برای دانش آموزان تشریح کنیم. 

جهانبخش بانشی افزود: اعتقاد داریم تمام برنامه‌های دهه فجر باید مدرسه محور باشد تا قلب و روح دانش آموزان را مورد هدف قرار دهد.  او عنوان کرد: برگزاری همایش‌ها و پویشها در کنار برگزاری سلسله نشست‌های گفتمانی با حضور خانواده معظم شهدا  از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش فارس است.

  معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: دهه فجر را ما بزرگترین جشن دینی و ملی کشورمان می دانیم که این ایام مبارک فرصت بزرگی برای دشمن شناسی نیز هست. 

براساس برنامه‌های اعلامی آموزش و پرورش ویژه ایام الله دهه فجر، همزمان با ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی صبح روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه، زنگ انقلاب در تمام مدارس استان نواخته می‌شود. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2064 کلیک ها  یکشنبه, 03 بهمن 1400 12:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا