آتش‌سوزی باشگاه بدن سازی در شیراز/نجات ۴ ورزشکار

آتش‌سوزی باشگاه بدن سازی در شیراز/نجات ۴ ورزشکار
   
آتش‌سوزی باشگاه بدن سازی در شیراز/نجات ۴ ورزشکار |||| ||||

بامداد پنجشنبه ۳۰ دیماه، وقوع حریق منجر به محبوس شدن ۴ نفر از کارکنان یک باشگاه بدنسازی در شیراز شد.

 
به گزارش راستین آنلاین رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در خصوص حریق بامداد پنجشنبه باشگاه بدنسازی، گفت: ساعت یک و چهل دقیقه بامداد امروز، وقوع یک مورد حریق در طبقه منفی ۲ یک ساختمان ۴ طبقه که به عنوان باشگاه بدنسازی فعالیت می‌کرد، به ۱۲۵ گزارش شد.
 
محمدهادی قانع ادامه داد: بلافاصله نیروهای امدادی به این باشگاه در خیابان قدوسی غربی اعزام شدند و ماموران متشکل از ۲ گروه اطفائی و ۲ گروه نجات، سریعا اقدامات لازم را اجرایی کردند.
 
قانع ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه تجاری – اداری بود که دو طبقه منفی نیز داشت و آتش سوزی از فضای داخلی باشگاه بدن سازی به وسعت ۶۰۰ مترمربع در طبقه منفی دو آغاز و دود غلیظی محل را فرا گرفته و چهار نفر از کارکنان باشگاه در فضای داخلی گرفتار شده بودند. 
 
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به حبس نفرات در ساختمان و حساسیت موجود برای جلوگیری از سرایت شعله‌های آتش به طبقات دیگر ساختمان، اضافه کرد: بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران، همزمان نسبت به نجات افراد و اطفاء حریق اقدام کرده و خوشبختانه موفق به نجات چهار مرد از میان شعله‌های آتش و مهار این آتش سوزی شدند.
 
قانع گفت: خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان به این افراد آسیبی نرسید و علت اولیه آتش‌سوزی در دست بررسی است. نیروهای امدادی پس از تهویه کامل محیط آتش سوزی و تخلیه دود ناشی از این حریق از طبقات به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه خویش مراجعت کردند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
417 کلیک ها  پنج شنبه, 30 دی 1400 13:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا