اجرای سند تحول بنیادین با تصویب قوانین تسهیل شود

اجرای سند تحول بنیادین با تصویب قوانین تسهیل شود
   
اجرای سند تحول بنیادین با تصویب قوانین تسهیل شود |||| ||||

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تصویب قوانین در رابطه با اجرای سند تحول بنیادین در مجلس شورای اسلامی می‌تواند اجرای این سند بالا دستی را تسهیل کند.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدخلیل عسکری سه‌شنبه ۲۸ دی در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌خواهیم از ظرفیت مجمع نمایندگان فارس برای اجرای سند تحول بنیادین به نحو مقتضی و مطلوب بهره بگیریم.
 
او افزود: برای همین در آینده نزدیک، جلسه‌ای با حضور اعضای مجمع نمایندگان فارس در مجلس به میزبانی آموزش وپرورش فارس برگزار می‌شوند و نمایندگان هرچه بیشتر با مسایل و مشکلات سیستم تعلیم وتربیت و دغدغه‌های قشر عظیم فرهنگیان استان آشنا خواهند شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس عنوان کرد: تصویب قانون‌هایی در رابطه با اجرای سند تحول بنیادین در مجلس شورای اسلامی می‌تواند اجرای این سند بالا دستی را تسهیل کند.
 
عسکری ادامه داد: استفاده از ظرفیت خیرین در راستای توسعه فضای آموزشی و همچنین بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزشی را در دستور کار قرار داده‌ایم.
 
او خاطرنشان کرد: باید با سوق دادن خیرین به سمت مسایل آموزشی و تربیتی مجمع خیرین تعلیم و تربیت را تقویت کنیم تا در فارس هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب با استفاده و بهره گیری مطلوب از ظرفیت جوانان از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های ما در آموزش و پرورش فارس است.
 
نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه در کنار معشیت فرهنگیان باید به فکر تدوین برنامه‌هایی برای تقویت مسائل فرهنگی باشیم، گفت: مسئله معیشت و فرهنگ از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری نیز هست.
 
حسین حسین‌زاده خاطرنشان کرد: از بودجه مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت برای مسائل عمرانی، نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره خواهیم گرفت.
 
او افزود: مجلس این آمادگی را دارد تا در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به نحو مطلوب یاری دهد.
 
در این دیدار نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی از مشکلات و مسائل آموزش وپرورش در حوزه انتخابیه خود نیز پرداخت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
498 کلیک ها  سه شنبه, 28 دی 1400 11:32
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا