تشریح برنامه‌های هفته هوای پاک در فارس

تشریح برنامه‌های هفته هوای پاک در فارس
   
تشریح برنامه‌های هفته هوای پاک در فارس |||| ||||

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با یادآوری اینکه از ۲۹ دی تا ۵ بهمن در تقویم ملی به عنوان هفته هوای پاک نامگذاری شده است، برنامه‌های این هفته را تشریح کرد.

 
به گزارش راستین آنلاین حمید ظهرابی دوشنبه ۲۷ دی در خبرنگاران، شعار هفته هوای پاک امسال را "هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی" اعلام و اضافه کرد: این هفته را با اجرای برنامه هایی با هدف مشارکت بیشتر اجتماعی برگزار می‌کنیم.
 
او خاطرنشان کرد: با هدف اجرای برنامه‌های منسجم و هماهنگ در محیط زیست فارس و مشارکت مطلوب هم استانی ها، دستورالعمل هفته هوای پاک تدوین و ضمن هماهنگی با دستگاه های مربوطه به شهرستان ها نیز ابلاغ شده است.
 
ظهرابی بیان کرد: حضور در رسانه‌ها، افتتاح شماری از طرح‌ها، انجام برنامه‌های آموزشی و اطلاع رسانی به شکل مجازی و انجام فعالیت‌هایی با هدف فرهنگسازی و اطلاع رسانی، بخشی از اقدامات پیش بینی شده در این هفته است.
 
وی از برگزاری افتتاحیه جشنواره رسانه ای آسمان نیلگون با معرفی برترین تولیدات رسانه ای با موضوع هوای پاک و در زمینه "موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پادکست " تولیدات جانبی "استیکر، گیف، پوستر" خبر داد.
 
ظهرابی همچنین گفت: معرفی نفرات برتر مهرواره ادبی با طبیعت مهربان، اجرای برنامه درختکاری در قالب طرح جنگلانه، برگزاری دوره آموزشی در سامانه شاد برای دانش آموزان و برگزاری کارگاه آموزشی آلودگی هوا برای معلمان با همکاری پژوهشکده معلم در این هفته برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: هدف اصلی این برنامه‌ها گسترش و ارتقا مشارکت مردمی در کاهش آلودگی هوا و اطلاع‌رسانی به مردم در سطوح مختلف و ایجاد حساسیت در بین آن‌ها نسبت به موضوع آلودگی هوا و نقش‌آفرینی تمامی دستگاه‌ها در اجرای قانون «هوای پاک» است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2530 کلیک ها  سه شنبه, 28 دی 1400 09:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا