خسارت ۱۳۵ خانوار تحت پوشش بهزیستی فارس بر اثر سیل

خسارت ۱۳۵ خانوار تحت پوشش بهزیستی فارس بر اثر سیل
   
خسارت ۱۳۵ خانوار تحت پوشش بهزیستی فارس بر اثر سیل |||| ||||

مدیر کل بهزیستی فارس ضمن بازدید از منازل مددجویان سیل‌زده لارستان از آسیب و ایجاد خسارت برای ۱۳۵ خانوار تحت پوشش بهزیستی فارس خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین کشفی نژاد به همراه کاظم زاده مدیر کل بحران بهزیستی کشور به مناطق سیل زده لارستان سفر کردند و در جریان تلاش های انجام شده برای امدادرسانی و جبران خسارت سیل زدگان قرار گرفتند.
 مدیر کل بهزیستی فارس گفت : در پی وقوع بارندگی و سیل در بخش بیرم لارستان تعداد ۳۷ خانوار از مددجویان دچار خسارت شده اند و در بخش چاهورز لامرد ۹۸ خانواده تحت پوشش گرفتار خسارت ناشی از سیل هفته گذشته گردیدند.
او در ادامه با بیان اینکه:اکثر خسارت ها مربوط به خانه های خشتی ، گلی و آبگرفتگی منازل بوده است، افزود آسیب ها نشست سقف خانه، کف اتاق ساختمان ها، خرابی دیوار حیاط خانه و خسارت به وسایل برقی، ضروری و مصرفی مددجویان را در بر می‌گیرد.
 کشفی نژاد اظهار داشت عمق خسارت ها بالا است اما دغدغه ی ما تسریع امدادرسانی و جبران خسارت ها است و تمام تلاش و مساعدت خود را برای تسکین آلام مردم و مددجویان سیل زده تحت پوشش به کار خواهیم بست.
  مدیر کل بهزیستی فارس تصریح کرد در بازدیدهای قبلی لیست مددجویان آسیب‌دیده توسط تیم های محب و تیم های مددکاری بهزیستی تهیه شده است و از تمام ظرفیت های قانونی و اجرایی خود برای کاهش دردهای مردم سیل زده استفاده میکنیم.
سید محمد صادق کشفی نژاد با ابراز همدلی با مردم سیل زده جنوب استان و مددجویان آسیب دیده پای صحبت ایشان نشست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری، هماهنگی و پای کار بودن همه ارگان‌های درگیر منازل مددجویان به زودی بازسازی گردد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
243 کلیک ها  دوشنبه, 27 دی 1400 13:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا